petek, 1. april 2016

Dulce Maria se je na socialnih omrežjih zahvalila za čudovito doživetje


Tako kot vedno, Dulce tudi tokrat ni skrivala čustev ob čudovitem doživetju, ki so ji ga pripravili na koncertu skupine Jeans. Na socialnih omrežjih je svoje občutke delila z vsemi svojimi sledilci.

"Čutiti deset tisoč src, ki bijejo kot eno za skupino Jeans, je bilo čudovito doživetje. Hvala za vsa današnja doživetja. Z veseljem sem si znova oblekla jeans hlače," se je malce pošalila pevka.

"Z največjim veseljem sem si danes oder delila z vsako izmed vas! Videla sem, da po tolikšnem času skupina Jeans še vedno živi v številnih srcih. Obenem sem se želela zahvaliti vsem za ta čudovit sprejem na koncertu, ki je moje srce napolnil z vznemirjenjem in srečo. Hvala vam za vso ljubezen in sprejemanje, ki ste mi ju namenili, ne samo zdaj, temveč že na začetku moje poti. Ko sem se pridružila skupini Jeans, je bilo to pravzaprav darilo za moj 15. rojstni dan. To je bila pomembna etapa v mojem življenju, ki me je zaznamovala za vedno. Kako lepo je dejstvo, da smo se zahvaljujoč glasbi danes znova srečali. Kar nam seže vse tja v dno duše, je nepozabno. Hvala vam za to prečudovito noč! In res je, vsakič, ko stopim na oder, me obdata sreča in hvaležnost, da lahko počnem to, kar ljubim," je zapisala pevka.

Vir: Dulce Maria