petek, 22. april 2016

1N: Dulce Maria na fotografiranju za novo ploščo


Novinarji iz oddaje 1N so Dulce Mario spremljali na pomembnem fotografiranju za novo ploščo. 

"Zame se pričenja nova etapa in to fotografiranje je pravzaprav za moj prihajajoči album. Seveda še manjka kar nekaj pesmi, ki jih je potrebno še posneti, vendar pa je to fotografiranje tudi del pesmi, ki bo izšla kmalu," je za kamere povedala Dulce. 

Fotografiranje je potekalo ves dan, Dulce pa je za fotografije pozirala v različnih stilih oblačil, pri katerih pa je bil vedno prisoten delček prefinjenosti. "Da, gre za urban stil, ki ga lahko vidimo na vseh mehiških ulicah. Meni osebno je všeč, saj se razlikuje od tega, kar sem počela do sedaj. To je bolj naravno, bližje mojim koreninam, bolj realistično," je dejala.

In medtem, ko Dulce pridno pripravlja material za prihajajoči album, razmišlja, kako ta album poimenovati. "Reči moram, da imam tu in tam kakšno idejo o imenu, a to je pravzaprav zadnja stvar procesa ustvarjanja albuma. Ime pride šele zatem, ko so napisane, izbrane in posnete vse pesmi. Trenutno sem povsem navdušena nad tem procesom ustvarjanja," je zaključila.


Vir: DMForoUnivision