ponedeljek, 18. april 2016

Dulce Maria bo kmalu izdala novo pesem


Alejandro Guzman, ki je tudi dober prijatelj Dulce Marie, je s pevko in igralko znova pripravil prav poseben prispevek za BoBo Productions.


Dulce Maria bo kmalu izdala novo pesem, o čemer je spregovorila tudi pred kamerami. "Trenutno pripravljam novo pesem, ki bo izšla v kratkem, nekje konec aprila, najkasneje v začetku maja. Takrat boste lahko slišali prvo pesem iz nove plošče," je dejala Dulce.

Osrednja točka pesmi je ljubezen, ki obstaja v prav vsakem človeškem bitju. Vedno je potrebno iskati srečo ter odpreti vrata veri in upanju. "Vedno poskušam dati pomembna sporočila, kot je na primer notranja moč vsakega posameznika; moč, da preživimo težke trenutke; dejstvo, da imamo radi same sebe. Ne glede na to, ali imamo osebo, ki nas ljubi, moramo imeti najprej radi same sebe ter se spoštovati. Oddaljiti se moramo od krajev, kjer nismo srečni, ali z nami ne ravnajo lepo. Rekla bi, da bo prihajajoča plošča delno govorila o teh stvareh. Ko bo izšla, ti bom lahko povedala vse tja do najmanjše podrobnosti," je povedala.

Prvi del je že pripravljen, toda pevka je še vedno v procesu iskanja primernih pesmi in melodij, ki si jih želi umestiti na album. "Trenutno šele iščemo pesmi, vendar pa že imamo pripravljenih kar nekaj presenečenj. Zelo se že veselim tega glasbenega ustvarjanja, tistega občutka na odru, ko pred zbranimi prepevaš svoje pesmi. To je vedno zelo lep občutek, to si želim početi in me vedno znova spominja, zakaj ljubim glasbo," je dejala pevka.

Seveda je Dulce med intervjujem pustila prav posebno sporočilo za vse svoje oboževalce. "Najprej bi se rada zahvalila vsem svojim oboževalcem za njihovo podporo. Nekateri izmed njih mi sledijo že od vsega začetka, ko sem imela šele približno sedem, osem let. Resnično imam nekaj zelo zvestih oboževalcev. V prav vsaki etapi moje kariere so me podpirali, mi sledili in mi še vedno sledijo, to se ne da opisati z besedami. To je nekaj, kar zelo cenim. Vedno so del mojega življenja, moje kariere. Ob meni so pri vsakem projektu in tudi jaz vedno mislim nanje. In vsakič, ko z njimi delim te posebne trenutke iz odra, je zame neverjetna izkušnja, ki mi zapolni dušo in mi napolni baterije, da lahko nadaljujem z delom. Trenutno pišem besedila za novo ploščo in vsi ti občutki me napolnijo z energijo, da lahko stopam dalje po začrtani poti.