četrtek, 28. april 2016

Dulce Maria vas vabi k ogledu videospota za pesem No sé llorar


Čeprav videospot še ni izšel, so na založbi Universal Music Mexico čas pred tiskovno konferenco izkoristili za kratek video, v katerem vas Dulce vabi k ogledu videospota za pesem No sé llorar, ki bo uradno izšel že čez nekaj ur.


"Lep pozdrav vsem. Končno je prišel ta dan. Zelo sem vesela in navdušena, da vam končno lahko predstavim moj novi videospot pesmi No sé llorar. Snemanje je bilo zelo zanimivo, sodelovala sem z zelo dobro ekipo. Snemali smo 24 ur brez prestanka. Upam, da boste ob ogledu tako uživali, kot sem jaz v snemanju. Upam, da vam bo videospot posredoval to moč in besedilo, ki ga izraža pesem. Paziti moramo nase in ne smemo jokati zaradi nekoga, ki nas vedno znova prizadene," je dejala.

Vir: Universal Music Mexico