četrtek, 2. april 2015

Yazaira: "Dulce Maria je bila mentorica in prijateljica"


V intervjuju za spletni portal Terra je Yazaira, zmagovalka resničnostnega šova Va Por Ti, spregovorila o svojem odnosu z Dulce Mario v času snemanja oddaj. V času intervjuja je mlada pevka večkrat ponovila, da je bila Dulce Maria zanjo več kot le mentorice, bila je njena prijateljica, ki ji je ves čas nudila podporo.


"Dulce je bila moja mentorica in mi je dala veliko nasvetov iz svojih lastnih izkušenj. Poleg tega, da je bila moja mentorica, je bila tudi moja prijateljica. Imava veliko skupnih točk. Za sabo ima dolgo kariero, seveda je doživela svojo zgodbo, vendar pa je doživljala enake negotovosti kot jaz. To me je pritegnilo, saj smo vsi mnenja, da slavne osebe ne trpijo, ne doživljajo stresnih situacij, ne jočejo, ne kričijo ... To je ena izmed stvari, ki sem se jih naučila od nje. Bila je človeška in z nogami je bila vedno trdno na tleh," je povedala Yazaira.

Vir videoposnetka: Noel R.