petek, 3. april 2015

Dulce Maria na naslovnici revije Betun


"Always keep your eyes open, keep watching, because whatever you see can inspire you." - Grace Coddington

Če bi mi bil kdo pred kratkim rekel, da bo v fotografskem studiu pred našimi fotografskimi objektivi pozirala Dulce Maria, tej osebi ne bi nikoli verjel. A vendar se je zgodilo ravno to. Za super izgled pevke je poskrbel stilist Carlos Plasencil, fotografije pa so nastale pred fotografskimi objektivi Alexa Cordove.

Že med fotografiranjem smo se pričeli zavedati, da imamo pred seboj neverjetno osebo, tako v zasebnem, kot tudi v profesionalnem smislu. In kot poje v eni izmed svojih pesmi "el drama se avecina" (drama se približuje) je bil odziv njenih oboževalcev po zelo kratkem predogledu naslovnice, ki smo jo objavili na socialnih omrežjih, neverjeten. V zelo kratkem času, ki smo ga preživeli s pevko, smo ugotovili, zakaj ima toliko oboževalcev in občudovalcev po vsem svetu. Dulce Maria je prijazna, lepa, sladka in zelo profesionalna.

Tako je zapisal glavni urednik revije Betun v predgovoru. Temu sledi kratek intervju, ter številne fotografije, ki si jih lahko ogledate na naši facebook strani.


NASVET, KI SI GA DOBILA IN BI GA MORDA ŽELELA DELITI Z NAŠIMI BRALCI?
"Meni osebno se zdi, da je najboljši nasvet, kar jih lahko dobiš, vzgled, ki ti ga dajejo tvoji najbližji. Veliko sem se naučila od svojih staršev, ki so vedno zelo vztrajni in trmasti pri vsaki stvari, ki se je lotijo. Če bi ta nasvet ubesedila, bi rekla, da nikoli ne smemo obupati, velikokrat lahko pademo na naši poti, a je potrebno vedno znova vstati in se boriti dalje. So mi pa nekoč povedali en rek, ki mi je bil zelo všeč: 'če bi bile vse stvari, ki so vredne truda, tako zelo lahko dosegljive, bi jih lahko imel vsak'. Mislim, da ta rek pove vse. Če hočete doseči nekaj pomembnega, nekaj velikega, pomeni, da je potrebno v doseganje teh ciljev vložiti veliko dela, veliko truda, morda se bo na vaši poti potrebno tudi kakšni stvari odreči. Nič ni lahko, saj bi v nasprotnem primeru lahko zastavljene cilje z lahkoto dosegel prav vsakdo. Včasih se mi zgodi, da si rečem 'joj, kako sem utrujena' ali pa 'to je zelo težko', takrat se spomnim tega reka. Prav tako mi je zelo všeč tudi rek 'ko nič izgleda najbolj temna, pomeni, da se bliža sončni vzhod'. Tudi ta rek je vedno v mojih mislih in mi pomaga, da se tudi v najtežjih trenutkih ne odpovem svojim sanjam in zastavljenim ciljem."

KAKŠEN JE OBIČAJEN DAN V ŽIVLJENJU DULCE MARIE?
"Zelo nerada zgodaj vstajam, saj sovražim jutra. Pravzaprav so mi jutra všeč, kar mi ni všeč je zgodnje vstajanje, saj sem ena tistih ljudi, ki hodijo pozno v posteljo in imam zaradi tega težave z zgodnjim vstajanjem. Zelo rada se odpravim v telovadnico, včasih si privoščim zajtrk ali kavo. Čim več časa poskušam preživeti s svojo družino, rada grem v kino, prav tako rada počivam, občasno se odpravim v SPA, se dobim s kakšno prijateljico na kavi ... Uživam v povsem preprostih stvareh."

Trenutno je to vse, saj so se pri reviji Betun za aprilsko številko odločili, da jo bodo izdali v dveh delih. Takoj, ko bo izšel drugi del intervjuja, vas bomo seveda obvestili.

Vir: Revija Betun