petek, 3. april 2015

Dulce Maria v intervjuju za oddajo "1N"


Včeraj, 2. aprila, je bil v oddaji Primer Noticias predvajan kratek intervju z Dulce Mario, v katerem je pevka spregovorila o prejeti nagradi KCA 2015 ter o prihajajoči turneji. Videoposnetek si lahko ogledate TUKAJ

"Zelo sem vesela in hvaležna, da so mi podelili to nagrado. Bila sem prisotna na podelitvi KCA v Los Angelesu. Seveda sem bila že na podelitvah KCA v Braziliji, Argentini in Mehiki, v ZDA pa sem se pridružila velikim zvezdam. Na podelitvi so bile prisotne J LO, Angelina Jolie ... Počutim se počaščeno, najprej za nominacijo ter seveda tudi za prejeto nagrado. Za to se moram predvsem zahvaliti svojim oboževalcem, ki so zame glasovali dan in noč, kot pravi bojevniki, kot moja osebna vojska. Resnično se jim iz srca zahvaljujem, zaradi njihove ljubezni in podpore sem sploh bila na podelitvi. Zelo lepo je bilo prejeti nagrado, nasploh, ker sem tam predstavljala Mehiko ter celotno Latinsko Ameriko," je pevka povedala o svoji izkušnji v Los Angelesu.

Vir videoposnetka: DMForoUnivision