torek, 21. april 2015

Top Teen: Dulce Maria tako sladka, kot njeno ime


Našo državo si obiskala že kar nekajkrat, kajne?
"Da. V Colisu sem predstavila svojo prvo samostojno ploščo, kasneje sem se še nekajkrat vrnila. Pri vas sem posnela tudi dva videospota, zaradi česar se Argentine spominjam z veliko ljubeznijo."

Česa se najpogosteje spominjaš?
"Obožujem prav vse! Sem velika ljubiteljica argentinske hrane, ljudje so zelo strastni, kreativni in obenem zelo dobro organizirani. Povedano na kratko: neverjetni. Zelo všeč mi je vaše vzdušje in že zaradi tega se z velikim veseljem vračam."

Kako bi opisala tvoje argentinske oboževalce?
"So zelo zvesti, nudijo mi veliko podpore. Vedno so ob meni, čeprav je od mojega zadnjega obiska minilo veliko časa, zrlo dobro so organizirani in se zame vedno borijo z vsemi močmi."

In za premostitev teh kilometrov, ki vas ločujejo, ni boljšega od socialnih omrežij ...
"Seveda, ves čas smo povezani, novice takoj preidejo iz ene strani na drugo."

Ok, umiramo od radovednosti ... povej nam kaj o tvojem prihajajočem koncertu!
(Smeh). "Predstavila bom svojo ploščo Sin Fronteras. Tako boste na koncertu slišali nove pesmi, katerih v Argentini še nisem nikoli prepevala. Poleg tega imamo nov stil oblačil in ker zelo rada s publiko delim svoje spomine, bom ob pesmih povedala tudi kakšno zgodbo o tem, kako so nastale."

In kako ti gre od nog ples?
"Dobro, toda v času skupine RBD smo imeli za seboj leta in leta koreografij. Vse je bilo določeno in naučeno, zato sedaj raje počivam (smeh). Seveda bodo na koncertu z mano plesalci."

Kakšno glasbo poslušaš te dni?
"Imagine Dragons, Ellie Goulding, Taylor Swift, John Legend ... trenutno sem navdušena tudi nad fantom, ki je pobral vse nagrade na podelitvi Grammyjev, Samom Smithom."

Svojo kariero si pričela s petimi leti, sedaj pa jih boš počasi dopolnila 30. Kakšne dobre stvari prinašajo leta?
"Izkušnje! Ne delam več tako, kot sem delala na začetku. Moje reakcije na raznorazne situacije so različne in včasih si mislim: "Zakaj včasih nisem vedela tega, kar vem danes?" In vsa ta znanja in občutke ti prinesejo izkušnje. Jaz na leta gledam pozitivno, saj je vsako leto blagoslov."

Bi nam želela povedati še kaj?
"Svojim oboževalcem bi se želela zahvaliti za vso ljubezen, ki mi jo izkazujejo, obenem pa bi se jim želela zahvaliti tudi, ker so čakali name toliko let. Prihaja odličen koncert, zato upam, da se ga boste lahko udeležili."

Vir: Top Teen Argentina