torek, 7. april 2015

Dulce Maria za sabo pušča obsedenost z delom


Dulce Maria je končno uspela preboleti obsedenost, ki ji je povzročila toliko preglavic: delo. Šele ko je stopila na svojo solistično pot, je pevka uspela odkriti, katere stvari so pomembne in katere ne. Tako je ugotovila, da je delo zelo pomembno, vendar pa delo ni vse v življenju.

"Za nekaj časa sem na stranski tir postavila snemanje telenovel ter nekaterih drugih stvari, saj sem ugotovila, da je potrebno dobro premisliti, katere projekte izbrati in katere zavrniti. V času skupine RBD te možnosti ni bilo. V času skupine, turnej, telenovele, snemanj scen in snemanj plošč, nisem imela niti enega samega prostega dneva," je pevka razkrila v našem pogovoru preko telefona.

Čeprav je zaradi te odločitve morala zavrniti več povabil za vloge v telenovelah ter številne druge projekte, lahko sedaj veliko bolj uživa v svoji glasbeni karieri in vseh uspehih, ki jih le ta prinaša. Njen zadnji uspeh je prejeta nagrada za najljubšo latino izvajalko od Kids Choice Awards ZDA 2015, ki so jih pred kratkim podelili v Los Angelesu. "Ta nagrada je zame kot darilo s strani mojih oboževalcev, zelo sem srečna, vendar jim skušam vse na nek način povrniti, konec koncev so bili oni tisti, ki so mi zagotovili zmago," je dejala.

Po treh mesecih nastopanja v muzikalu Rock of Ages, je to poglavje pustila za sabo in je trenutno popolnoma osredotočena na svojo turnejo po Latinski Ameriki. "Biti del zasedbe muzikala je bila neverjetna izkušnja, vendar pa moram priznati, da sem močno pogrešala svoje oboževalce in občutek, ko stojim na odru samo za njih in jim prepevam. Ravno zato so prihajajoči meseci namenjeni moji turneji."

Po koncertih v Dominikanski Republiki, Kolumbiji, Čilu, Braziliji in Argentini si bo vzela malce počitka, nato pa bo pričela z delom za ploščo, ki bo nasledila Sin Fronteras. "Julija, po končani turneji, si bom privoščila malce oddiha, vendar pa bom kaj kmalu pričela z delom za naslednjo ploščo. Sicer nimam točnih datumov, vem samo, da bom pripravila nekaj novih presenečenj ter predlogov, ki niso ravno moj večni stil," je zaključila.

Vir: Terra, Esmas