nedelja, 18. junij 2017

Želi se vrniti v Bolivijo

Dulce María, mehiška pevka in igralka, ki je zaslovela s skupino RBD, je opravila ekskluziven intervju za revijo Oxígeno. Pevka se želi znova vrniti v Bolivijo, obenem pa zanika možnost o vrnitvi skupine RBD.


"Ljudje v Boliviji so nas vedno sprejeli z odprtimi rokami, do nas so bili prijazni in ljubeznivi. Vaše pokrajine in hrana so odlični, sama pa sem imela nekaj manjših težav z višino," tako se Dulce María spominja svojih dveh obiskov Bolivije iz leta 2008. Po razhodu skupine, leta 2008, je Dulce María postala ena najbolj občudovanih in priljubljenih zvezdnic v špansko govorečih državah in tudi Bolivija pri tem ni nobena izjema.

Pred kratkim je izšel vaš tretji studijski album, z naslovom DM. Kako bi opisali koncept albuma?
DM je moj tretji samostojni studijski album, ki je eden najboljših in eden najbolj pomembnih izdelkov v moji karieri. Na njem lahko najdete trinajst pesmi ter melodije, ki so zelo podobne temu, kar sem si zamislila in želela. Pri nastajanju albuma sem sodelovala s producenti, s katerimi v preteklosti nikoli nisem imela stikov. To sta Ettore Grenci in Andrés Saavedra.

Na albumu je moč slišati kar nekaj pesmi, ki ste jih napisali sami. Kakšno sporočilo ste želeli s svojimi pesmimi predati publiki?
Vsaka pesem ima posebno sporočilo. Svojim oboževalcem in ljudem, ki poslušajo moje pesmi, vedno skušam predati pozitivno sporočilo, ne glede na to, kje živijo in ne glede na jezik, katerega govorijo. Na tem albumu velik del sporočil govori o moči žensk. Prav tako lahko na njem najdete pripovedi o mojih izkušnjah ter tudi o izkušnjah mojih prijateljic in oboževalcev. Na primer, pesem Cicatrices govori o brazgotinah, ki nas ne bolijo več, a smo zaradi njih močnejši. 


V čem se ta album razlikuje od prejšnjih dveh?
Albuma Extranjera in Sin fronteras sta prava mešanica zvokov in sodelovanj z izvajalci in producenti iz drugih držav. Pesmi iz teh dveh albumov so različnih žanrov, kombiniranih s popom. Album DM pa je rock pop žanra, edina pesem, ki izstopa je Volvamos, katero sem posnela v duetu z Joeyjem Montano.

Ali vsak izmed vaših albumov odraža določeno etapo v vašem življenju?
Seveda, vsak album je izšel v drugem trenutku mojega življenja. Album Extranjera je izšel pred sedmimi leti, ko je bilo moje življenje povsem drugačno od mojega življenja danes. Sedaj doživljam drugačne stvari, imam več izkušenj in sem bolj zrela.

Kako se je spremenila Dulce María v zasebnem in poklicenm smislu od izida albuma Extranjera pa do izida albuma DM?
Album Extranjera je bil začetek velikih sanj, zaznamoval je začetek moje samostojne glasbene poti. Tudi na tisti album sem imela priložnost vključiti nekatere pesmi, ki sem jih napisala sama. Inevitable je bil moj prvi single. Pesem sem napisala sama. Snemanje videospota in poslušanje pesmi na radijskih postajah je bilo zelo lepo. Všeč mi je bilo, da sem bila sama prisotna pri vsaki najmanjši podrobnosti nastajanja vsakega projekta. Na svoja ramena sem sprejela veliko odgovornost, saj sem iz uspešnih skupin in dela v ekipi naenkrat sama postala kapitan svoje ladje, zaradi česar sem imela veliko več obveznosti. Od svoje ekipe, managerjev, glasbenikov, založbe in oboževalcev sem se naučila ogromno novega. Vse izkušnje in doživetja so mi dale ogromno, zaradi tega se  veliko bolj samozavestno na in izven odrov.


S skupino RBD ste Bolivijo obiskali dvakrat, enkrat vas je pot ponesla v La Paz, drugič pa v Santa Cruz. Kakšni so vaši spomini na našo državo?
Ljudje tam so neverjetni. Vedno so nas sprejeli odprtih rok, do nas so bili prijazni in ljubeznivi. Vaše pokrajine in hrana so izvrstne. Imeli smo nekaj težav zardi višine, a so nam pri tem pomagali z nekakšnim čajem. Vem, da smo na odru vsi hlastali za zrakom (smeh).

V Boliviji imate ogromno oboževalcev. Imate za njih kakšno sporočilo?
Zelo sem jim hvaležna za vso njihovo podporo in ljubezen. Naj se nikoli ne nehajo boriti za svoje sanje in da so zelo pomembni v mojem življenju.

Imate v načrtu obisk Bolivije?
Seveda si želim s turnejo DM world tour obiskati tudi Bolivijo in na ves glas prepevati skupaj s svojimi oboževalci. Upam, da se bo to zgodilo čim prej.

Se vam zdi, da ste trenutno v najboljšem trenutku vaše poklicne poti?
Mislim, da gre za pomemben trenutek, saj smo pričeli žeti sadove našega skupnega trdega dela. Koncert v Teatru Metropolitan, turneja po Braziliji, obisk Španije in obiski vseh drugih držav poskrbijo, da uživam v vsakem trenutku posebej. Ta album je zaznamoval pomembno prelomnico na moji poklicni poti. Seveda sem v eni najboljših etap svojega življenja, a se obenem tudi zavedam, da je pred mano še dolga pot.

Kako bi se opisali?
Opisala bi se kot zelo intenzivno žensko, ki svoje delo opravlja z veliko vnemo in strastjo, obenem pa je tudi zelo sanjava. Sanjam o tem, da bi nekoč živeli v miru in harmoniji ter bi spoštovali drug drugega. Sanjam o tem, da bi glasba združevala ljudi, saj glasba predstavlja univerzalni jezik in ravno zaradi tega sem toliko bolj osredotočena nanjo. 

Kaj vam pomeni skupina RBD?
Gre za čudovito etapo v mojem življenju, v kateri sem se ogromno naučila. Biti del tega projekta je zame nepozabna izkušnja.

Ste še vedno v stiku s preostalimi člani skupine?
Christiana sem videla pred kratkim, saj je bil eden izmed povabljenih gostov na koncertu v Mehiki. Vsak izmed nas je osredotočen na svoje delo in na svoje projekte, kljub temu pa se veselim srečanj z njimi. Imamo se radi, obenem pa si delimo neverjetne in čudovite spomine. 

Anahí in Poncho sta že postala starša. Se vam zdi, da se bliža tudi vaš čas materinstva?
Trenutno sem povsem osredotočena na moj novi album in na turnejo, zato o tem še ne razmišljam. Brez dvoma si želim ustvariti družino, a tega v bližnji prihodnosti še ne načrtujem.

V medijih je veliko govora o morebitni vrnitvi skupine RBD. Se vam to zdi uresničljivo?
Sedaj tega ni v načrtu. Kot sem že dejala, sem trenutno osredotočena na svoj album in turnejo. Ponovno srečanje zahteva veliko mero predanosti, obilico dela ter vloženega časa, slednjega pa trenutno nihče izmed nas nima, saj imamo ogromno načrtov in projektov, ki zahtevajo našo pozornost in popolno predanost.

Ta spletna stran deluje s pomočjo sponzorjev in oglasov. Pomagajte nam stran ohraniti aktivno s preprostim klikom na oglase. Hvala vsem za pomoč!

Este sitio web funciona con la ayuda de los patrocinadores y publicidad. Ayúdanos a mantener el sitio activo con un simple clic en los anuncios. ¡Gracias a todos por su ayuda!