sreda, 28. junij 2017

Podpisala je pogodbo s televizijsko hišo Imagen Televisión


Televizijska hiša Imagen Televisión je včeraj popoldan medijem sporočila, da se je priljubljena igralka in pevka, Dulce María, pridružila njihovim vrstam.

Nekdanja članica skupine RBD je s televizijsko hišo podpisala pogodbo, saj bo nastopila v glavni vlogi ene njihovih izvirnih in originalnih serij, katere snemanja se bodo pričela čez nekaj mesecev. "Mehičani so željni novih vsebin, zato sem zelo vesela in zadovoljna, da so mi na televizijski hiši Imagen izkazali zaupanje ter mi dali priložnost, da se še naprej soočam z novimi izzivi na svoji poklicni poti. Sprejem, ki so mi ga pripravili, je bil spektakularen. Dali so mi občutek, kot da sem prišla v svoj novi dom," je dejala zvezdnica v izjavi za medije.

Po svoji strani pa je svoje v izjavi za medije dodal tudi Aurelio Valcárcel, direktor oddelka za ustvarjanje televizijskih projektov v podjetju Imagen Televisión. "Ko smo v svoje vrste sprejeli nadarjeno, simpatično in prijazno Dulce Mario, smo javnosti pokazali, kako smo zavezani temu, da gledalcem ponudimo le najboljše. Dulce Maria je tako brez dvoma postala ena najmočnejših pridobitev tega podjetja, zato smo zelo veseli in jo sprejemamo odprtih rok v njenem novem domu," je dejal.


Ta spletna stran deluje s pomočjo sponzorjev in oglasov. Pomagajte nam stran ohraniti aktivno s preprostim klikom na oglase. Hvala vsem za pomoč!

Este sitio web funciona con la ayuda de los patrocinadores y publicidad. Ayúdanos a mantener el sitio activo con un simple clic en los anuncios. ¡Gracias a todos por su ayuda!