četrtek, 22. junij 2017

Postala je ambasadorka za boj proti nasilju nad otroki


Nasilje nad otroki se izvaja v vseh možnih scenarijih: v bogatih in revnih državah, v mestih in na podeželju, v vrtcih in šolah ... do nasilja nad otroki prihaja povsod. Domovi, šole in skupnosti so kraji, kjer bi se otroci morali počutiti najbolj varne, v resnici pa so to kraji, kjer prihaja do največjega števila zlorab v Latinski Ameriki in na Karibih.

Dulce Maria se je pred kratkim pridružila temu boju, kjer bo z drugimi zvezdniki ljudi poskušala prepričati, da se ji pridružijo v boju proti nasilju nad otroki. Več si lahko ogledate na spodnji povezavi.


"Pozdravljeni, sem Dulce Maria. Najprej želim povedati, da sem zelo vesela, ponosna in počaščena, da sem lahko del tega projekta. Ko so me povabili k sodelovanju pri tem projektu, so mi podrobno predstavili in obrazložili vsa stališča. Želela sem si postati del tega gibanja, ki združuje srca in vabi ljudi, da se pridružijo boju proti nasilju nad otroki. Že pred časom je izšla pesem, ki smo jo za to kampanjo posneli. Vesela sem, da lahko s svojim glasom in sporočili pripomorem k temu, da ljudje iz vsega sveta opazijo to težavo in priskočijo na pomoč. Pomembno je, da naš glas seže do krajev, kjer so otroci najbolj ranljivi in nezaščiteni. Potrebujemo vas, potrebujemo vsako osebo, ki je pripravljena pomagati, da otrokom zagotovimo boljše življenje, brez nasilja," je dejala.

Ta spletna stran deluje s pomočjo sponzorjev in oglasov. Pomagajte nam stran ohraniti aktivno s preprostim klikom na oglase. Hvala vsem za pomoč!

Este sitio web funciona con la ayuda de los patrocinadores y publicidad. Ayúdanos a mantener el sitio activo con un simple clic en los anuncios. ¡Gracias a todos por su ayuda!

Vir: World Vision América Latina y El Caribe