četrtek, 13. oktober 2016

Vanidades: Dulce Maria se vrača s tretjim albumom


Dulce Maria je že v otroštvu pričela s snemanjem reklamnih oglasov in otroških oddaj. Številnim otroškim zvezdnikom se zgodi, da kaj hitro zapustijo medijski svet in potonejo v pozabo, a to se ni zgodilo pri Dulce Marii, ki je pri 16. letih sodelovala že v dveh glasbenih skupinah, pri 18. pa je postala mednarodna zvezda z vlogo v telenoveli Rebelde.

Sedaj ima Dulce Maria 30 let in v vsem tem času se nikoli ni oddaljila od svojega poklica. Na televiziji se je prvič pojavila v vlogi zlobnice v telenoveli Corazón que miente, posnela je tudi pet filmov. Poleg tega bo kmalu izdala svoj tretji album, katerega prvi single z naslovom No sé llorar je požel velik uspeh, izdala pa je tudi svojo linijo parfumov pri podjetju  Fraiche.

Kakšna je razlika med albumom, ki ga promoviraš in predhodnjimi albumi, ki si jih izdala?
Ta album sem posnela v Los Angelesu in je zame zelo poseben iz več razlogov: sodelujem z drugimi producenti, ima sodobne melodije in zvok, posnet pa je v pop-rock žanru, ki je meni vedno bil najljubši. Poleg tega pesmi izražajo velik del mene. Kar se tiče besedil, sem nekatera napisala sama, spet drugih ne, vendar pa se lahko z vsemi pesmimi poistovetim. Zelo mi je všeč zvok, saj izraža veliko moč, sama bi ga opisala kot: 'kar te ne ubije, te naredi močnejšega' (smeh).


Nekatera besedila si napisala sama, kako si izbrala preostale pesmi?
Preostale pesmi sem izbrala skupaj s svojo ekipo in založbo. Iskali smo pesmi, ki predstavljajo mene, zato sem zelo tesno sodelovala s producentoma Ettorom Grencijem in Andrésom Saavedro, skupaj smo napisali tudi nekaj pesmi. 

Z glasbo in igralstvom se ukvarjaš že od otroških let. Kaj bi počela, če ne bi mogla nadaljevati svoje kariere?
V tej karieri sem že od svojega 5. leta starosti. Vedno sem oboževala vse, kar je povezano z izražanjem: pisanje, slikanje, risanje ... zaradi tega sem si tudi želela študirati trženje ali modno/oglaševalsko oblikovanje. najverjetneje bi počela ravno to.

Kaj te bolj izpopolnjuje: igranje ali glasba?
Igranje je zabavno, saj svoje telo in čustva posodiš liku, ki ga ustvariš sam tokom snemanj. Pri glasbi pa sem samo jaz, pišem lahko o nekaterih svojih izkušnjah, pesmi prepevam na odru in čutim energijo ljudi, ki se udeležujejo mojih nastopov. Glasba je moja najboljša spremljevalka in moja najboljša terapija, zato me povsem izpopolnjuje. Oba poklica pa sta del moje kariere, čeprav sem trenutno bolj osredotočena na glasbo, na izdajo albuma ter seveda na turnejo, ki se bo kmalu pričela.


Poleg tega, da si posnela telenovelo Corazón que miente, ter se pripravljaš na izdajo novega albuma, si pred kratkim izdala tudi kolekcijo parfumov. Kako si se vključila v to delo?
Prisotna sem bila pri prav vsaki podrobnosti (smeh), od izbire imen, oblik stekleničk in barv pa vse tja do vonjev. Napravili smo več testov, pri katerih sem jim povedala kateri vonji so mi všeč in kateri ne, poleg tega pa sem želela ustvariti parfume, ki bi bili namenjeni različnim tipom osebnosti. Zaposleni pri podjetju Fraiche so mi pomagali pri uresničitvi teh sanj.

Pred 12. leti si sodelovala pri telenoveli Rebelde. Kaj je bilo na tej generaciji, da ste se vsi sodelujoči naenkrat prelevili v vzornike?
Zame je bila ta telenovela prelomnica, ki je zaznamovala mojo osebno in profesionalno življenjsko plat, odprla so se mi vrata v druge države in za druge priložnosti. A bolj kot vzor smo jim bili neke vrste ogledalo, saj so v nas videli delčke sebe. Ravno zato jim želim vedno dajati pozitivna sporočila.

Kaj si še želiš doseči?
Še vedno imam nekaj neizpolnjenih sanj, a nimam v navadi, da bi stvari načrtovala. Vedno se lahko izboljšaš in to poskušam storiti pri prav vsakem projektu: biti si želim boljša kot včeraj. Ljudem želim dati nekaj, kar jih lahko spremlja v najboljših in najslabših trenutkih. S svojo glasbo in preostalimi projekti si želim osvojiti srca ljudi, to so moje največje sanje.


Vir: Vanidades