torek, 18. oktober 2016

Dulce Maria je odgovarjala na vprašanja oboževalcev


Dulce Maria je v sklopu promocije, ki jo je pripravila založba Universal Music Mexico, pred nekaj urami pripravila Facebook live, v katerem je odgovarjala na vprašanja, ki so jih zastavili njeni oboževalci. Vas zanimajo kakšna so bila vprašanja in kaj je pevka povedala? 

Če bi se lahko vrnila v preteklost, kakšen nasvet bi dala Dulce pri 20. letih?
Oh, to je precej zapleteno. Sedaj imam že skoraj 31 let, zato bi ji svetovala, naj se ne obremenjuje  in naj ne trpi toliko. Kaj še? Da bo prav vsaka stvar vredna truda.Vendar pa so vsa ta doživetja del odraščanja. Če bi se lahko vrnila v preteklost in ji povedala kaj vse se bo zgodilo, se ne bi ničesar naučila. Tako nikoli ne bi postala oseba oziroma ženska, kakršna sem danes. To bi naredila, vendar pa mislim, da to ne bi bilo tako zelo dobro zame.

Če bi lahko spoznala katero osebo, ki je že umrla, koga bi si želela spoznati in zakaj?
Kar nekaj takšnih oseb je, ki bi si jih želela spoznati. A če bi lahko izbirala, bi si želela spoznati Jezusa. Želela bi si biti v njegovi bližini pa čeprav le za kratek čas. Če pa govorimo o znanih ljudeh iz medijskega sveta, bi se želela spoznati Janis Joplin in Heatha Ledgerja. Oba sem zelo občudovala.

Pri čem najbolj uživaš, ko stojiš na odru?
Ko stopim na oder, je kot bi iz sebe spravila nek skriti delček sebe. Vsa ta energija, ki ti jo da publika. Je povsem drugačen način izražanja, pokažeš lahko kdo si, obenem pa tam osvobodim en delček sebe, ki ni vedno viden. Vedno ne stojiš na odru pred večjim številom ljudi in v sebi ne občutiš vedno takšnega adrenalina ob prepevanju. To je zelo lep občutek. 

Kako je bilo delati z Joeyjem Montano?
Po pravici povedano je zelo dober in zelo nadarjen človek, ki je zelo osredotočen na svoje delo. Z njim je zelo lahko delati, saj ti pomaga in se obenem tudi prilagaja. Zelo lepo je bilo sodelovati z njim. Ko sva snemala pesem mi je pomagal pri vodenju, dajal mi je navodila. Ko sem ga kontaktirala ali bi želel sodelovati z mano, mi je takoj odgovoril pritrdilno, hitro zatem mi je poslal tudi predlog, kako naj bi pesem izgledala. Tudi pri snemanju videospota nisva imela težav. Kmalu si ga boste lahko ogledali, prav tako video iz snemanj. Priznati moram, da se je vse odlično izšlo. 


Misliš da se lahko zaradi ponosa izgubijo pomembne priložnosti?
Da. Tako v razmerjih s partnerjem, družino in prijatelji, kot tudi pri delu. Človeškim bitjem je ponos dan, vendar pa smo mi tisti, ki se moramo naučiti biti bolj skromni. Ponos in sila, s katero si želimo doseči svoj prav, nam ne zagotovijo sreče, niti nam ne dajo priložnosti, da bi postali boljši. Naučiti se moramo prositi za odpuščanje, znati moramo priznati naše napake ter poskušati biti boljše osebe. Če je tudi druga oseba preveč ponosna, da bi vam odpustila, vsaj veste, da ste storili vse, kar je bilo v vaši moči, da bi stvar popravili. 

Če boš kdaj imela hčer, kakšno ime bi ji dala?
Je kar nekaj imen, ki so mi všeč. A ne vem katerega bi izbrala. Sem zelo zapletena oseba, ko je potrebno izbirati imena. Samo spomnite se, da eni psički niti nisem izbrala imena in smo jo na koncu klicali preprosto psička. Dokler ne bo prišel ta trenutek, ne bom vedela, katero ime bi ji izbrala. 

Kateri je tvoj najboljši spomin na otroštvo?
Zelo všeč so mi bili dnevi svetih treh kraljev in božič. Ta dva praznika sta mi bila že od nekdaj zelo všeč, saj sem se družila z družino, dobila sem na kupe daril, svoje pa so dodale še božično drevo, luči. Vedno sem z velikim navdušenjem pričakovala prihod svetih treh kraljev, ki so mi prinesli nove igrače. To so bili zelo lepi trenutki. Prav tako je bil eden takih trenutkov dan, ko so mi podarili mojo prvo psičko, Coki. To je bila prva psička, ki sem jo imela in je z nami preživela dolgih 12 let. Sama sem takrat imela 2 leti, ona pa 2 meseca. Bila je zelo majhna, jaz pa povsem navdušena.