četrtek, 27. oktober 2016

Dulce Maria v oddaji Live from E!


Dulce Maria je bila v torek gostja v oddaji Live from E! latino, kjer je predstavila svoj nov single, Volvamos. V kratkem intervjuju je pevka odgovorila na vprašanja, ki so ji jih zastavili voditelji in oboževalci iz vseh koncev sveta.

Imaš določen strah ali tremo preden na družbenih omrežjih objaviš kakšno fotografijo ali svoje mnenje, saj veš, da bo to videlo oziroma prebralo na tisoče ljudi po vsem svetu?
Ne. Vendar pa se spomnim leta 2009, ko sem si naredila račun na Twitterju. Takrat sem lahko objavila karkoli, kar se je porodilo v mojih mislih in bilo je neverjetno osvobajajoče. Nato pa so naenkrat začeli prav vsako objavljeno besedo obračati proti tebi. Zato sedaj objavljam samo še fotografije in pomembna, pozitivna sporočila. Zelo pazim na to, kaj objavljam, a še vedno najdejo stvari, zaradi katerih sem kasneje deležna številnih kritik.

Preden popolnoma spremenimo temo, ti želim zastaviti vprašanje na temo, o kateri sva se pogovarjala in vem, da si to doživela. Če se srečata dve slavni osebi nasprotnih spolov in se toplo pozdravita, to pa nekdo obeleži s fotografijo, človeka že kar obtožijo, da sta v razmerju, kajne?
Ni pomembno če se srečaš z drugo slavno osebo, ali z nekom, ki nima nobene povezave s slavo in medijskim svetom. Srečaš se lahko s svojim lastnim bratrancem, a mediji bodo dejali, da je tvoj fant. Seveda se mi je to že zgodilo. To je seveda precej nerodna zadeva, saj se včasih preprosto dobiš s prijateljem, iz česar pa naredijo pravo pravcato zgodbo. Težko je najti nekoga, ki bo dobro sprejel novico, ko mu boš rekel: "Poglej, nekdo iz medijev nama sledi!". To je kar velika težava.

Si kdaj svojega spremljevalca prosila odpuščanja, ko si zagledala novinarje?
Seveda, težava je, da se temu nikakor ne da izogniti. Ni ravno veliko stvari, ki bi jih človek lahko za vedno skrival pred novinarji.

Koliko si bila stara, ko si pričela svojo kariero?
Imela sem 5 let.

Torej ne poznaš drugega? Sploh ne veš, kakšno bi bilo tvoje življenje, če ne bi bila pevka in igralka?
Povsem odkrito povedano, ne. Vendar kljub temu poskušam živeti čim bolj normalno življenje. 

Kaj pa ti je pri slavi všeč? 
Zelo mi je všeč, da sem lahko v rednem stiku s svojimi oboževalci, še posebej sedaj, ko so v uporabi družbena omrežja. Ni pomembno ali prihajajo iz Brazilije, Evrope, Španije, Argentine, Kolumbije ... To mi je najbolj všeč, z njimi lahko delim svojo glasbo, svoje misli ali katerokoli drugo stvar.

Trenutno si povsem osredotočena na glasbo. Boš igralsko kariero postavila na stranski tir?
Da. Igralsko kariero sem dala na stranski tir za 5 oziroma 6 let. Pred nekaj meseci sem posnela telenovelo Corazon que miente, ki je bila dovolj kratka, da sem lahko brez težav posnela celoten projekt, ne da bi se pri tem morala odreči glasbi. Vendar pa sem sedaj znova povsem osredotočena na glasbo.

Prejšnji teden je bil naš gost Joey Montana, s katerim si posnela pesem. Nad vajinim skupnim projektom je bil zelo navdušen.
Pesem je res neverjetna. To je prvič, da sem se preizkusila v urbanem žanru, čeprav je prisoten tudi pop. Posnela sva tudi videospot, ki je precej drzen, a zelo lep. Na snemanjih sem umirala od mraza. Ura je bila 1 zjutraj, snemali smo prizor z umetnim dežjem, bilo je mrzlo, vsi smo bili premočeni, a smo se morali smehljati, izžarevati srečo in plesati. Zelo sem ponosna na ta videospot, ki je bil najbolj prodajan v kar 13. državah.

To je povsem nova pesem, kajne?
Da, izšla je pred kratkim. Videospot pa je izšel pred nekaj dnevi.

Seveda pripravljaš tudi nov album, ki bo izšel v prihodnjem letu, kajne? Veliko ljudi nam je poslalo to vprašanje.
Da, marca prihodnje leto bo izšel album.

In singli?
Izšla sta že dva singla iz te nove plošče, No se llorar in Volvamos, ki je duet z Joeyjem Montano. Poleg tega je izšla tudi pesem Dejarte de amar, ki sem jo posnela v sklopu telenovele Corazon que miente. Trenutno se bomo posvetili promociji pesmi Volvamos, ki sva jo z Joeyjem pred nekaj dnevi prvič v živo zapela v Monterreyju. Bilo je neverjetno, tudi publika je pesem zelo dobro sprejela.

Prav tako si se udeležila koncerta skupine Jeans. Glede na to, da si bila tokom svoje kariere v kar nekaj glasbenih skupinah in igralskih projektih, sedaj pa je čas ponovnih srečanj, lahko kaj takšnega pričakujemo s skupino RBD?
Te stvari niso odvisne od ene same osebe, ni samo ena oseba tista, ki se odloči in reče tako bo. Trenutno je to povsem nemogoče, saj imamo vsi svoje projekte, morda v daljni prihodnosti ...

Kaj pa skupina KIDS? Se boste kdaj znova srečali in stopili na oder?
Ne verjamem (smeh). To ne bi bilo ravno tako lahko. Vsak izmed nas ima svoje življenje, a nikoli ne reci nikoli.

Sedaj pa imam vprašanja gledalcev, ki so res zanimiva. Bi si želela posneti kakšno pesem, ki že obstaja a ti je zelo všeč? Katera pesem bi to bila?
Seveda. Veliko je pesmi, ki so mi zelo všeč. Z veseljem bi posnela kakšno od španske pevke Bebe. Z veseljem bi zapela kakšno njeno pesem.

Kako je nastala ideja za sodelovanje z Joeyjem Montano?
Idejo je podala moja založba. Pogovarjali smo se, da bi bilo zelo dobro pripraviti nekaj novega, nekaj drugačnega. Nekaj, česar še nisem naredila in urbana zvrst glasbe je sedaj zelo moderna. Joey je zelo dobra oseba in odličen ustvarjalec pesmi, zato smo mu poslali mail. Le nekaj ur kasneje nam je odgovoril s preprostim: "Seveda lahko posnameva duet! Jutri vam pošljem osnutek." Naslednji dan nam je poslal pesem. Res je neverjeten človek. Zelo dolgo se že ukvarja z glasbo in za sabo ima zelo uspešno kariero. Pesem je zelo uspešna, za kar sva zelo hvaležna in vesela.

Dulce, hvala ti, da si se nam pridružila danes. Lep pozdrav vsem njenim oboževalcem, na žalost ne moremo zastaviti več vaših vprašanj, saj nas priganja čas.
Hvala vam za povabilo.