sreda, 26. oktober 2016

TVyMas: Sladka, seksi in sramežljiva

Pevka pripravlja videospot z Joeyjem Montano, v katerem jo bomo lahko videli kot še nikoli prej: "Zelo težko pokažem svoje telo"


Pred kratkim je izšel videospot za pesem Volvamos, ki jo je pevka posnela v duetu z Joeyjem Montano, in je del njenega novega albuma, ki bo izšel marca 2017. Pevka je izdala, da jo lahko v videospotu tokrat vidimo kot še nikoli prej, saj vsebuje precej zapeljive prizore z veliko razkrite kože. In čeprav zelo nerada počne te stvari, je to storila zato, ker je zelo dobro izgledalo ob pesmi.

Povej nam, kako je potekalo snemanje z Joeyjem Montano ...
Izkušnja je bila neverjetna, kar lahko vidite tudi v videospotu, ki vsebuje veliko zapeljivih prizorov. Je precej drzen. Zelo sem vesela, da nama je uspelo pripraviti to sodelovanje. Gre za urbano, pop pesem, ki bo del mojega novaga albuma, ki bo izšel marca, prihodnje leto.

Rada raziskuješ svojo zapeljivo stran?
Občasno. Skoraj nikoli se ne zatekam k temu, a ta pesem označuje novo etapo v mojem življenju in v moji karieri, zadeva je izpadla zelo dobro. 

S težavo pokažeš svoje telo?
Seveda. Vedno sem precej živčna, saj imaš ob sebi ves čas kamere. Reči moram, da so med snemanjem videospota zelo pazili name, saj sta z mano ostala samo kamera in snemalec, a sem bila do zaključka teh prizorov vseeno precej nemirna. 

Pred kratkim se je praznovalo 12 let od ustanovitve skupine RBD ...
Vedno sem hvaležna za vse, kar se je zgodilo v tisti etapi mojega življenja. Takrat nas je podprla celotna generacija ljudi, zato je ta dan še toliko bolj poseben in ga nikoli ne pozabimo.

Kaj meniš o fotoreporterjih, ki so te ujeli na plaži?
Šlo je za fotografiranje, ki je bilo organizirano za drugo revijo. Fotografije so bile ustvarjene zelo pazljivo, izpadle so zelo dobro, a takšne fotografije le redkokdaj posnamem. Zadeva je zelo čudna, a konec koncev ne morem storiti ničesar.

Te je to zmotilo?
Seveda bi veliko raje videla, da do tega ne bi prišlo, a konec koncev se s temi stvarmi tudi ne želim obremenjevati več, kot je potrebno.