sreda, 26. oktober 2016

Dulce Maria je odgovorila na še nekaj vprašanj oboževalcev


V soboto, 22. oktobra, je Dulce Maria pripravila še en prenos v živo, v katerem je odgovarjala na vprašanja oboževalcev, ki so sodelovali v promociji založbe Universal Music Mexico

Po nekaj poizkusih, da bi uspela vzpostaviti povezavo, je pevka prenos začela z opisom, kako je bilo na odru stati s tako nadarjenim pevcem, kot je Abraham Mateo. Izkušnjo je opredelila kot čarobno, saj je ob prihodu na oder vse prisotne prosila, naj z lučmi mobitelov osvetlijo Auditorio Nacional, v katerem je potekal koncert. Dulce je trenutek izkoristila tudi za to, da se je zahvalila vsem njegovim oboževalcem, ki so jo tako toplo sprejeli ob prihodu na oder. 

Zahvalila se je tudi vsem oboževalcem Joeyja Montane, ki izkazujejo podporo njenemu novemu singlu, Volvamos. In kot vedno, je priložnost izkoristila tudi, da se je svojim oboževalcem zahvalila za vso podporo.

Nato pa je prišel čas vprašanj in odgovorov. Odgovorila je le na majhno število vprašanj, saj je bila zelo utrujena.

Katere stvari najbolj ceniš pri ljudeh? Kaj te vsak dan navdihuje?
Cenim poštenost in zvestobo. Niso mi všeč ljudje, ki nikoli ne dokončajo tistega, kar začnejo. Všeč so mi ljudje, ki se borijo za svoje želje, sanje in cilje, ljudje, ki znajo braniti svoje besede in mišljenje. To pri ljudeh najbolj cenim, odkritost, da stojijo za svojimi besedami in dejanji. Rada vidim, da so ljudje samoiniciativni, da verjamejo vase, če ne, pa imam rada, da so vsaj dobre osebe. Nekdo, ki nima zastrupljene duše, ki se stvari lotijo na pošten, preprost način, rada vidim, da so ljudje avtentični. To je tudi ena zelo pozitivna lastnost. Da to osebo toliko poznaš, da veš, da ji lahko zaupaš, nima dveh obrazov in veš, da ti ne laže. Ter seveda, da me spoštujejo. S tem ne mislim na slavo, temveč, da me spoštujejo kot osebo, da spoštujejo moj način razmišljanja, mi dajo moj prostor ter me podpirajo. 
Kaj me vsak dan navdihuje? Da se vsak dan zbudimo je že zadosten razlog, da se zahvalimo Bogu, saj se včasih zbudimo in se že pritožujemo , razmišljamo o težavah in se predajamo stresu. Ne zahvalimo se, da imamo vsak dan novo priložnost za življenje, vsak dan lahko bližnjim povemo, da jih imamo radi, prosimo lahko odpuščanja, se borimo za svoje sanje, , svetu lahko damo luč. Navdihuje me vera, moje sanje, ljudje katere ljubim, narava, živali, otroci, prijaznost, nedolžnost. V poročilih zadnje čase govorijo samo o grdih, neprijaznih stvareh, zato vam sama želim govoriti o lepih, pozitivnih stvareh, saj sem mnenja, da nam tega primanjkuje.

Katero obdobje tvoje kariere se ti zdi najboljše in ti je najbolj pri srcu? Kateri koncert v solo karieri ti je najljubši?
Življenje samo je sestavljeno iz trenutkov, ki te na takšen ali drugačen način zaznamujejo. Seveda nikoli ne bom pozabila vseh koncertov, ki smo jih naredili s skupino RBD na stadionih, kjer smo nastopili pred tisočimi ljudmi. To so bili neverjetni trenutki, za katere moramo biti hvaležni. Po drugi strani pa mislim, da je najpomembnejša stvar, ki mi je bila dana v moji solo karieri, en kup oboževalcev, ki me vedno podpira na vsakem koraku. Ni pomembna količina temveč kvaliteta. Skupaj se borimo za iste sanje. Zame je moja solo kariera zelo osebna stvar, zato ji pripisujem velik pomen. Prav vsak koncert nosim v svojem srcu. Najbolj mi je v spominu ostal koncert iz Six Flags, na katerem sem zaključila turnejo Extranjera on tour, na koncert pa niso prišli le oboževalci iz Mehike, temveč so pripotovali tudi iz drugih držav. Prav tako se spomnim koncertov v Sao Paulu ter v Riu, koncerta v Venezueli in Argentini sta bila neverjetna. Pred dobrim letom dni sem nastopila v Španiji, kjer je bilo prav tako neverjetno. Prvi koncert v Čilu je bil prav tako poseben. Vse to je varno shranjeno v mojem srcu. Prav tako se spomnim prvega koncerta v Puebli. V solo karieri je to nekaj velikega, saj je samo moje. Naše! Tudi zadeve s skupino RBD so bile velike, a niso bile samo moje, niti niso bile tako zelo osebne. 

Kakšni so občutki, ko posnameš pesmi za album, nato pa se te pesmi vrtijo po radijskih postajah celega sveta?
To je neverjeten občutek. Ravno takrat, ko pesmi snemaš, se zavedaš, da boš na svetu za vedno pustil nek pečat. Zavedaš se, da snemaš album, ki ga bodo ljudje kupili, poslušali, nato pa bodo skupaj s tabo pesmi prepevali tudi na koncertu. Eden najlepših občutkov je, ko nekaj sam napišeš, posnameš, nato pa izdelek slišiš na radiju. Na primer pesem Dejarte de amar, ki sam jo napisala v sklopu telenovele Corazon que miente. Prvič, ko sem jo slišala v telenoveli je bilo neverjetno. Lepo je, ko lahko z vsemi deliš zgodbo, ki si jo ustvaril s svojimi mislimi in srcem.

Kaj si še želiš doseči v glasbi? 
Verjamem, da je glasba najboljše zdravilo za vse. Zato pa obstaja glasba za vsak trenutek in občutek. Sama si želim s svojo glasbo osvojiti vaša srca, z vami želim deliti zgodbe, sporočila, to pa najlažje storim skozi pesem. Dati vam želim upanje, vero, moč, lepe stvari, ki nam pomagajo pri vsakdanjih težavah. 

3 stvari, ki bi jih naredila, da bi bil tvoj dan popoln?
Zjutraj bi spila kavo in si privoščila obilen zajtrk. Cel dan bi veliko jedla. Raje se bom osredotočila na to, kaj bi naredila danes, saj sem oseba, ki si hitro premisli. Spila bi veliko skodelico kave, cel dan bi preživela oblečena v pidžamo, gledala bi filme in jedla pizzo. Te stvari bi me v tem trenutku najbolj osrečile. 

Kaj te navdihuje, da pišeš tako lepe pesmi?
Hvala. Kako lepo, da so ti všeč moje pesmi. Navdihuje me moje mišljenje o življenju. Včasih so moj navdih stvari, ki so se mi zgodile, spet drugič stvari, ki so se zgodile mojim znancem ter stvari, ki se dogajajo po vsem svetu.

S katerimi izvajalci bi si želela posneti duet?
Kar nekaj je takšnih, ki jih občudujem. Kot vedno pravim, mi je zelo všeč izvajalka Bebe, z njo bi si želela posneti kakšno pesem. Imela sem jo priložnost spoznati  in neverjetno je, ko občuduješ nekoga, to osebo spoznaš in ugotoviš, da je veliko boljša, kot si si kdajkoli predstavljal. Prav tako mi je zelo všeč Shakira, z njo bi si nekoč tudi želela posneti kakšno pesem. Vendar pa so to bolj sanje kot kaj drugega. Še veliko je takšnih izvajalcev, ki jih občudujem, a mi trenutno ne pridejo na misel.

Kaj se ti podi po glavi, ko so tvoje pesmi najbolj prodajane v številnih državah po vsem svetu?
To me preseneča. Vedno me preseneča tolikšna podpora in ne bi mogla biti bolj hvaležna, da lahko počnem tisto, kar me najbolj veseli. Konec koncev to počnem za vas, da bi vam bilo všeč. Seveda sem zelo ponosna, da je videospot za pesem Volvamos prišel na 1. mesta najbolj prodajanih v kar 13. državah. Zelo sem ponosna, vesela, počaščena za vso vašo podporo in ljubezen. 

Kdaj je luna zate dobila tolikšen pomen?
To se je zgodilo že v otroških letih. Najverjetneje je bilo, ko sem nastopala v Plazi Sesamo ali pa celo prej. Po 11. rojstnem dnevu sem pričela pisati in spomnim se, da sem si rekla: "Dobro! Tukaj se rojevajo pesmi tistih, ki jih pišejo. Če tudi jaz čutim podobne stvari, zakaj jih tudi jaz ne bi mogla pisati?" Tako se je vse začelo. Pisala sem o luni, zvezdah ... Veliko ljudi se navdušuje nad luno. Zelo lepo je videti, kako sveti v vsej temi, ki jo obkroža.

Celoten video si lahko ogledate na spodnji povezavi.