nedelja, 2. oktober 2016

Joey Montana v intervjuju spregovoril tudi o Dulce Marii


Pred kratkim je panamski pevec Joey Montana v intervjuju za spletni portal Mundo TKM spregovoril o sodelovanju z Dulce Mario pri pesmi Volvamos, ki je izšla pred kratkim in je zasedla najvišja mesta najbolj prodajanih pesmi v številnih državah. 

Ponujamo vam preveden del intervjuja, v katerem je Joey spregovoril o njunem sodelovanju.

Pred kratkim je izšla pesem Volvamos, ki ste jo napisali vi in jo posneli v Duetu z mehiško pevko Dulce Mario. Kako je bilo sodelovati z njo?
Pesem Volvamos, ki sem jo, kot ste že omenili, napisal sam, je zasedla prva mesta najbolj prodajanih pesmi na iTunes Argentina ter 11 drugih državah, kot je na primer Slovaška. Dulce je zelo skromna, prijazna oseba. Iz Paname sem odpotoval v Mehiko, da sva pesem posnela skupaj, sam pa sem jo vodil v primerih, ko se ji je morda malce zataknilo, saj tega žanra ni vajena. Želel sem, da posnameva urbano pesem, da jo malce povlečem iz njenega pop/rock stila. Porodila se mi je ideja za lepo besedilo in priznati moram, da se Dulce tako ritem pesmi, kot tudi besedilo zelo podata. Priložnost sem si imel ogledati tudi videospot, ki je spektakularen. 

Točen datum uradnega izida videospota še ni znan, Dulce pa je v zadnjih nekaj prenosih v živo izdala, da bo najverjetneje izšel čez kakšna dva do tri tedne.