četrtek, 27. oktober 2016

Dulce Maria v intervjuju za časopis Publimetro


Dulce Maria je v sklopu promocije pesmi Volvamos obiskala pisarne časopisa Publimetro, kjer so v času intervjuja pripravili Facebook live in smo lahko celoten intervju spremljali v živo. Prenos je pričela s predstavitvijo pesmi Volvamos: "Volvamos je res ena izmed pesmi, nad katero sem navdušena. Posnela sem jo v duetu z Joeyjem Montano, pred kratkim sva jo prvič skupaj zapela v živo, videospot pa je bil na prvem mestu najbolj prodajanih v kar 13. državah. Kmalu bo presegel 1 milijon ogledov pa je izšel šele pred nekaj dnevi. Vsem sva zelo hvaležna za podporo. Gre za drugačno pesem, saj je mešanica urbanega in pop žanra. Tudi videospot je precej drugačen od tega, kar ste pri meni vajeni videti."

Volvamos je pesem, ki jo lahko že nekaj časa poslušamo na radijskih postajah. Povej nam kaj o pesmi za vse tiste, ki je še niso slišali.
Najboljši način, da izvedo o čem govori pesem je, da si pogledajo videospot (smeh). Kot že sam naslov pesmi pove, govori o želji po novi priložnosti. Govori o tem, kako nekoga pogrešeš in kako ti gre vse narobe, odkar te osebe nimaš ob sebi. Obenem tudi on čuti enako. Zakaj torej trpima, če si lahko dava še eno priložnost? O tem govori pesem. Je preprosta in zelo direktna pesem. Pesem je primerna ob telovadbi in pa tudi za ples.

Vsebuje latino ritme?
Da, to je bil tudi namen.

Avtor pesmi je Joey Montana. Kako je to pravzaprav potekalo?
Vse skupaj se je pričelo, ko sem odšla snemati album v Los Angeles. Skupaj z založbo smo iskali pesmi in prišli na idejo, da bi lahko posneli malce drugačen duet, v katerem bi bilo moč slišati drugačne ritme, drugačen žanr pesmi. Joey je že dolgo časa v tej karieri in je tudi zelo uspešen. Tako smo se odločili zanj, delo nam je olajšalo tudi dejstvo, da sva del iste založbe. Tako smo z njim vzpostavili kontakt in vprašala sem ga ali bi bil pripravljen z mano posneti duet. Le nekaj ur kasneje mi je odgovoril pritrdilno ter mi obljubil, da mi bo že naslednji dan poslal eno pesem. In res nam je poslal pesem Volvamos, ki je pritegnila mojo pozornost takoj, ko sem jo slišala. 

Volvamos, Un minuto sin dolor in No se llorar so pesmi, ki se bodo nahajale na novem albumu?
Točno tako. Un minuto sin dolor je pravzaprav majhen predogled tega, kar boste lahko slišali na albumu. Album bo izšel šele marca, sama pa sem bila preveč neučakana in sem želela s svojimi oboževalci deliti vsaj nekaj iz novega albuma. No se llorar je bil prvi uradni single, Volvamos je bil drugi, poleg teh dveh pa se bosta na albumu nahajali še pesmi UN minuto sin dolor in Dejarte de amar, ki sem jo napisala posebej za telenovelo Corazon que miente. Če bi bilo po moje, bi vam že sedaj pokazala celoten album, a bomo na žalost vsi morali počakati do marca. 

Si že izbrala ime albuma? Nam lahko izdaš kakšno podrobnost?
Ne še, vendar pa že imam nekaj idej, za katere pa se moram še posvetovati s svojo ekipo.


Kaj si želiš doseči v glasbi in kaj je tvoj navdih?
S svojo glasbo želim doseči čim več src po vsem svetu ter tako postati del življenj številnih oseb. Glasba je del nas, ne glede na to kakšne volje smo; ali smo žalostni, veseli, si morda želimo zaplesati ... za prav vsako voljo in občutke obstaja pesem. Potem so tu pesmi, ki natančno opisujejo določeno fazo tvojega življenja, natančne občutke in se lahko povsem poistovetiš z njo. Sama želim pisati pesmi, ki opisujejo moje izkušnje in s katerimi se lahko vsakdo poistoveti. Zadeve pa so dandanes zaradi družbenih omrežij veliko lažje, saj si lahko v stiku z ljudmi iz vsega sveta. Ni meja, ni omejitev in veliko lažje dosežeš svoje cilje ter stopiš v srca ljudi.

Poleg pesmi, ki jih predlagaš ti ali založba, pesmi pišeš tudi sama. Kako izbiraš te pesmi?
To je ena najbolj zapletenih stvari, saj izbira pesmi ni odvisna samo od mene. Boriti in pogajati se moram s celotno ekipo. Včasih rečem: "Ta mora biti na albumu", oni pa mi odgovorijo z "ne, ta pa že ne, ta pesem je grozna". Vendar pa me tolaži dejstvo oziroma zavedanje, da bodo mojim oboževalcem vse izbrane pesmi všeč, zato je zame pomembno, da se na album uvrstijo pesmi, ki govorijo o meni, o mojih izkušnjah. Še težje je, ker slišiš na kupe zelo lepih pesmi, sama bi včasih najraje uvrstila vse, a zadeve na žalost ne potekajo tako. Vendar pa se trudim izbrati pesmi, ki nosijo posebna, pozitivna sporočila. Za tiste, ki so mi najbolj všeč, sem se pripravljena boriti do smrti.

Album še ni izšel, vendar nam verjetno vseeno lahko izdaš po čem se razlikuje od preostalih albumov, ki si jih že izdala?
Za začetek sem se v tem času spremenila jaz sama. Izdam lahko, da je to izmed vseh, trenutno moj najljubši album. Sodelovala sem z drugimi producenti. Album je posnet v pop-rock žanru, v katerem se najbolje znajdem. Besedila so zelo konsistentna in prinašajo različna pozitivna sporočila. 

Vse odkar smo izdali, da te bomo gostili pri nas, smo prejeli en kup vprašanj. Eno izmed njih je bilo tudi, kaj ti je bolj všeč, glasba ali igranje?
To je zelo težka izbira. Svojo kariero sem pričela v obeh stvareh. V zadnjih letih sem se bolj posvetila glasbi, saj sem na odru lahko takšna, kakršna sem v resnici; z oboževalci lahko delim svoje izkušnje in občutke. Seveda mi je všeč tudi igranje, a dejstvo je, da tam določenemu liku, ki je že vnaprej ustvarjen in napisan, posodiš svoje telo, glas in čustva. Trenutno se bolj posvečam glasbi, ampak se ne bi upirala igralskemu projektu, ki bi mi bil všeč in s katerim bi lahko ljudem dala kakšno pomembno sporočilo. 


Eno izmed vprašanj, ki so nam ga poslali je bilo tudi, kaj bi počela, če bi svojo kariero postavila na stranski tir? 
Zelo rada se izražam na kakršenkoli način. Najverjetneje bi se posvetila temu s pisanjem, risanjem, fotografiranjem.

Kaj ti je na tej stopnji tvojega življenja najbolj všeč?
Brez dvoma mi je všeč, da lahko svoje izkušnje delim z drugimi. Svoje misli lahko delim s toliko ljudmi iz različnih koncev sveta, različnih držav, kultur ... a konec koncev si vsi želimo isto. Želimo sanjati, želimo si mir, upanje, vero, dobre stvari, da ustvarimo boljši svet. 

Koliko pesmi bo na novem albumu?
No, mislim, da je čas, da končno izdam vsaj nekaj podrobnosti (smeh) ... Pesmi na albumu bo 13. Poznate že pesmi No se llorar, Un minuto sin dolor, Dejarte de amar in Volvamos. Kmalu pa bo izšla še ena. 

Izdala si tudi kolekcijo parfumov?
Da, lahko izdam ime podjetja? Parfume sem izdala s podjetjem Fraiche. Oni so me podprli in mi pomagali pri ustvarjanju parfumov. Parfumi so trije, namenjeni različnim tipom ljudi. 

Veliko oboževalcev komaj čaka koncerte in se sprašujejo ali bo organiziran tudi kakšen večji koncert v Mehiki?
To bi mi bilo zelo všeč. Trenutno imamo datume samo za Brazilijo. Upam, da uspemo pripraviti tudi en večji koncert tukaj, v Mehiki. 

Obiskala si veliko krajev. Kateri ti še manjka?
Kateri mi še manjka, da ga obiščem? Uh, še veliko jih je. Skoraj vse sem obiskala v sklopu dela in turnej, zato si jih nikoli nisem uspela ogledati toliko, kot bi si želela. Zelo si želim iti v London, Izrael, Egipt, Grčijo ... V številnih bi si želela tudi počitnikovati, državah kot so Hrvaška, Slovaška, Poljska, Brazilija, Argentina, Peru, Čile, Urugvaj, Paragvaj. Poleg tega je veliko takšnih, ki jih še nisem dodobra spoznala, kot so Dominikanska Republika, Kuba. Tudi v Mehiki imamo čudovite kraje, ki jih še nisem videla ali pa bi jih želela znova obiskati. Ta seznam je neskončen. 


Oboževalce imaš po vsem svetu, a se najverjetneje od države do države razlikujejo. Kako bi jih opisala?
Vsi ljudje se razlikujemo. Ljudje so lahko iz iste države, a v njej ne boste našli dveh povsem enakih oseb. A kljub vsem tem razlikam, nas združujejo sanje, želje, glasba ... Ni mi pomembno ali so iz Slovaške, Izraela ali Brazilije, skupaj se trudimo, iščemo moč in premagujemo ovire. 

Na koncertu si se na odru pridružila skupini Jeans. Kako si se počutila z njimi na odru?
Bilo je zelo lepo, saj sem si oder znova delila z Carlo in Regino, s katerima sem leta nazaj v skupini tudi sodelovala. A tokrat sem si oder prvič delila tudi z Melisso in Angelo, saj sta bili članici skupine pred in za mano. Bilo je zelo lepo, leta in leta že nisem prepevala pesmi Corazon confidente na odru, poleg tega pa sem znova videla tiste stare oboževalce, ki sem jih spoznala v skupini.

V čem te oboževalci vedno znova presenečajo?
Njihova zvestoba. Imam oboževalce, ki me vsak dan znova presenetijo. Tako zelo so mi zvesti in me ves čas podpirajo. Vedno združujemo moči in me res poznajo. Vedno mislijo name, iščejo fotografije iz mojega otroštva in jih primerjajo s sedanjimi, vedo veliko o meni.

Za konec ti bomo rekli šest besed, ti pa na njih odgovori s prvo asociacijo, ki ti pride na misel.
RBD: Potovanja
Ljubezen: Moj motor
Oboževalci: Moja vojska
Družbena omrežja: Povezanost
Ženske: Moč
Dulce Maria: (smeh) Oh joj ... ne vem ... odštekana (smeh)! Vztrajna.

Kaj bi želela dejati oboževalcem, ki te spremljajo v živo?
Vse lepo pozdravljam, vam pa bi se rada zahvalila za vso vašo podporo ter za ta intervju. Prepričana sem, da so tudi moji oboževalci zelo veseli tega prenosa v živo in kolikor jih poznam, vam v tem trenutku še vedno pošiljajo na kupe vprašanj (smeh). Hvala vam, da mi posvečate pozornost in me resnično slišite. Hvala vam za vso podporo pesmi in videospotu Volvamos, ki bo kmalu presegel 1 milijon ogledov.

Celoten intervju si lahko ogledate na spodnji povezavi: