četrtek, 27. oktober 2016

Agenda Pop: Dulce Maria niza uspeh za uspehom


Nekdanja članica skupine RBD je izdala pesem Volvamos, posneto v duetu z Joeyjem Montano, ki jo je javnost zelo dobro sprejela. Oboževalci pa so nad novimi zvoki, ki jih preizkuša Dulce, navdušeni. 

Kako uspešna je bila izdaja pesmi Volvamos?
Pred nekaj dnevi je izšel videospot za to pesem, ki je zasedel 1. mesta v kar 13 državah. 

Kako je bilo sodelovanje z Joeyjem Montano?
Zelo dobro. On je trenutno na vrhuncu svoje kariere, a tako kot jaz, ima tudi on za sabo precejšnje število let trdega dela. Vse odkar smo mu predlagali sodelovanje, je bil vesel, navdušen in je posebej za to priložnost napisal tudi pesem. Kljub vsemu uspehu, z nogami stoji trdno na tleh in je zelo preprost, zato je bilo sodelovanje z njim zame osebno zelo pozitivna preizkušnja. Zelo sem zadovoljna z rezultati!

Kako je prišlo do sodelovanja? Sta se poznala že pred tem? Sta načrtovala sodelovanje?
Z Joeyjem sva se poznala, a nikoli prej nisva sodelovala. Imava isto ekipi in delava za isto založbo. Sama sem se z ekipo pogovarjala o morebitnem duetu, novih zvokih in tako smo pomislili nanj in mu predlagali sodelovanje. 

Kakšna je bila izkušnja preizkušanja novih zvokov?
Ta pesem je precej drugačna od tega, kar ste od mene vajeni, a ljudje so jo zelo dobro sprejeli, kar me zelo veseli. Urbane pesmi so trenutno povsod zelo popularne, zato sem se odločila tudi sama preizkusiti v tem. Joey temu stilu pravi urbani-pop stil, saj je besedilo namenjeno urbanemu žanru, a pesem vseeno vsebuje veliko popa. 

Pogovarjali smo se tudi z Joeyjem, ki je izdal, da si je želel, da bi preizkusila nove stile. Kaj meniš o tem?
Že prej mi je povedal, ta mi ta urbani-pop stil gre dobro od rok, da se mi poda. Sama sem veliko bolj usmerjena v pop. V prihodnosti bi si želela ustvariti glasbo z bolj plesnimi ritmi. On piše zelo dobre pesmi, tako da ne izključujem morebitnega ponovnega sodelovanja v prihodnosti.

Si se počutila udobno med snemanjem pesmi, čeprav se je precej razlikovala od tvojih pop balad, ki jih ponavadi izdajaš? Kako je potekalo snemanje videospota?
Reči moram, da sem se zelo zabavala, še posebej med snemanjem videospota, pri katerem sem precej tvegala ter se malce oddaljila od mojega območja udobja. Všeč so mi bolj drzni, zapeljivi, seksi prizori.


Pesem Volvamos je zelo romantična z zelo nalezljivim ritmom. Ali besedilo morda označuje tudi kakšno izkušnjo tvojega ljubezenskega življenja?
Vsi smo si v določenih situacijah kdaj želeli komu reči vrni se. Namen pesmi je nekomu reči "brez tebe mi gre vse narobe, ves čas mislim na tebe, nisem te pozabila, če se tudi tebi to dogaja, dajva si še eno priložnost". Je zelo preprosta situacija, v kateri se v določenem trenutku znajde prav vsak. 

Kako so tvoji oboževalci sprejeli pesem?
Veseli so, zadovoljni. Video ima po nekaj dneh od izida že skoraj milijon ogledov. Hvaležna sem jim za vso podporo in vesela, da jim je všeč nekaj novega in drugačnega.