četrtek, 28. avgust 2014

Revija Teve: Dulce Maria učenka in učiteljica

Njena prva izkušnja v gledališču bo pevki pomagala dajati boljše nasvete v resničnostnem šovu, v katerem bo mentorica mladim talentom.


Dulce Maria preživlja ekstremne trenutke v svoji karieri. Poleg tega, da bo imela glavno vlogo v muzikalu Rock of Ages, bo Dulce sodelovala tudi pri glasbenem resničnostnem šovu Va Por Ti, kjer bodo njeni nasveti ključnega pomena za vse tiste mlade talentirane pevce oziroma pevke, ki si želijo uspeti v svetu glasbe. Kljub temu, da bo povsem zasuta z delom, pa je Dulce Maria trdno prepričana, da je pripravljena na nove izzive in bo v obeh projektih dala vse od sebe.

Si pripravljena na tvojo prvo izkušnjo v muzikalu?
"Da, zelo sem navdišena in zadovoljna, saj je to moja prva izkušnja, ko bom morala igrati in peti obenem. Zame bo to zelo velik izziv, za konec pa so pesmi na nek način razdeljene, pol v angleščini in pol v španščini, saj je namen muzikala v tem, da ljudje razumejo o čem govorimo ali pojemo. Na odru bo tudi zaslon s podnapisi, da bo publika razumela prav vsak košček predstave, obenem pa bodo pesmi lahko slišali takšne, kot so v originalu."

Si ti katera stvar pri tem zdi težavna?
"Najbolj pomembna stvar pri tem projektu je vokalni del in igranje, prisoten je tudi ples, vendar ni tako pomemben del predstave, vsaj pri mojem liku ne. Edini težaven del je ta prehod v pesmih iz enega jezika v drugega (iz španskega v angleškega in obratno), vendar pa se vse da urediti z nekaj vaje."

Kako so potekale tvoje priprave?
"Beto Castillo je naš vokalni učitelj, Roberto Ayala pa je zadolžen za koreografije. Jaz se trudim dati vse od sebe, se naučiti vse o svojem liku in publiki prikazati čim boljšo predstavo."

Se želiš vrniti k igralstvu?
"Vso leto sem posvetila svoji glasbi, zato je ta projekt, kot da se vračam k igralstvu. Zelo sem zadovoljna, da se mi je ponudila ta priložnost, saj bom pravzaprav lahko združila oba poklica. Povrhu vsega pa mi bo ta izkušnja pomagala tudi pri resničnostnem šovu Va Por Ti, v katerem bom mentorica. Do sedaj še nikoli nisem sodelovala pri glasbeni komediji, sedaj pa bom to izkušnjo lahko delila s svojimi učenci."

Si pripravljena na mentorstvo?
"Mislim da sem. Vključiti se moram v vse, to ni podobno snemanju telenovele ali gledališki predstavi: tvegati moraš svoja čustva, svojim učencem pa dati sporočilo, da moraš za dosego svojih ciljev in sanj vsak dan trdo delati. Hočem jim biti dober vzgled."


Vir: Revista Teve