četrtek, 7. avgust 2014

Dulce Maria na potovanju

Na mehiškem portalu Publimetro so pred nekaj urami objavili kratek intervju z Dulce Mario, v katerem so jo povprašali o njenem potovanju v Evropo ter o potovanjih na splošno. Povsem očitno je, da Dulce nikakor ne more pozabiti slovenskega Bleda, saj ga je znova omenila, ko so jo povprašali o (po njenem mnenju) najlepšem kraju na svetu. Kaj vse je še povedala, si lahko preberete spodaj.


Tvoje nepozabno potovanje je bilo?
Ko sem z družino odpotovala v Rim. Tam živi moja sestra z nečakinjo. Vse dni sem jedla testenine in sladoled, pizze, pila kavo ... uživala sem.

Tvoj najljubši kraj na svetu?
Obstaja prečudovit, po mojem mnenju zelo magičen kraj v Sloveniji, imenuje se Bled. Zelo je lep. Je otok, jezero je poleti turkizne barve, na otoku je ogromna cerkev. Videla sem ga že tudi v zimskem času, ko ga obkroža sneg, jezero pa je zmrznjeno.

Kateri kraj si želiš obiskati?
London in Brujas v Belgiji. Prav tako si želim obiskati Izrael, Egipt, Indijo, Turčijo, Maroko, prav tako pa si želim podrobneje spoznati Bližnji vzhod.

Kje po tvojem mnenju živijo najprijaznejši ljudje?
V Braziliji. Tudi v Mehiki smo zelo prijazni, na splošno smo zelo gostoljubni, toda v Braziliji so strastni, topli, navdušeni, intenzivni.

V kateri kraj bi se še rada vrnila?
Pariz.

Kateri mehiški kraj imaš najraje?
Je veliko prečudovitih krajev, ki si jih še želim spoznati. Tulum je meni najljubši, zelo rada ba bi podrobneje spoznala Riviero Mayo.

Trije mehiški kraji, ki jih priporočaš ljudem, da jih obiščejo?
Riviero Mayo, Chiapas in Los Cabos, še posebej ko pridejo kiti.

Kakšen tip turizma ti je všeč: kulturni, športni, avanturni ali plaže?
Počitek. Rada obiščem lepe kraje, lahko so gore, plaža, vrtovi, karkoli, da se lahko sprostim. Rada obiskujem kraje s kulturno tradicijo, na primer z muzeji. Vendar pa večina ljudi, s katerimi potujem, hoče obiskati vsak kotiček, zaradi česar se hitro utrudim. Na Japonskem, Tajskem in Kitajskem sem bila zelo utrujena, vendar sem obiskala vse kotičke. Bilo je lepo, vendar bi raje bila v hotelu, na bazenu ali na plaži.

Kakšne bi bile tvoje idealne počitnice?
Dobra hrana, obiskala bi zgodovinsko pomembne kraje z dobro, pozitivno energijo, kot Kolosej, biti v dobri družbi. Všeč mi je plaža ali sneg, samo da se da uživati.

Kaj ti je všeč, ko potuješ sama?
Delam, kar hočem, ne rabim držati koraka z nikomer. Če hočem spati, spim; če hočem večerjati, večerjam; če hočem plavati, plavam; če hočem iti v toplice, grem v toplice; če hočem brati, berem, to mi je zelo všeč.
Na splošno lahko zelo uživaš, ko si sam, vendar pa si v takih trenutkih vedno rečeš: "Ko bi le nekdo bil z mano."

Kaj ne sme manjkati v tvojem kovčku?
Knjiga, glasba, zvezek, če grem na plažo seveda tudi kopalke; če grem v kraj z snegom, nekaj, da me ne zebe.

Si zaljubljena?
Ja, ne gre za nikogar iz sveta medijev in se trudim, da tako tudi ostane.