petek, 29. avgust 2014

Despierta America in HOY: Dulce Maria spregovorila o svojih projektih

V oddajah Despierta America in HOY so en del posvetili vsem sodelujočim v resničnostnem šovu Va Por Ti; tako tekmovalcem, kot sodnikom in mentorjem. Za njihovo oddajo spregovorila tudi Dulce Maria.


Najprej je beseda tekla o socialnih omrežjih, katera bi ljudem morala pomagati, a vsi dobro vemo, kako se nekateri ljudje na le teh izražajo. "Na socialnih omrežjih so ubili že veliko ljudi (s tem misli na različne 'tage', ki jih objavljajo na twitterju). V preteklosti so 'ubili' tudi skupino RBD. Socialna omrežja bi morali uporabljati v dobro ljudi, za širjenje pozitivnih stvari. To počnem jaz. Ljudje bi morali biti bolj odgovorni, saj so takšne zadeve zelo resne," je povedala.

Povprašali so jo tudi o morebitnem duetu z Larryjem Hernandezom, ki bo v resničnostnem šovu Va Por Ti eden izmed sodnikov. "Larry bo sodnik v resničnostnem šovu, jaz pa mentorica. Bilo bi zanimivo. Larry ves čas poje in je vedno dobre volje."

Seveda je beseda nanesla tudi na drugo sodnico v resničnostnem šovu, ki je v mehiki zelo dobro poznana Alejandra Guzman. "Sem njena oboževalka. Že kot majhno dekletce sem si želela biti kot ona, zato sem hotela imeti enako pričesko, kot ona. To seveda ni bila ravno najboljša zamisel, pričeska se mi ni podala, saj sem bila takrat le majhna deklica. V čast mi bo delati z njo. Pri svojih petih letih si nikoli nisem predstavljala, da bom v daljni prihodnosti sodelovala v enakem projektu z osebo, katero občudujem," je povedala.

Duet z Larryjem Hernandezom bi lahko bil podobna fuzija, kit je bil duet z Julionom Alvarezom. Dulce je na to temo dejala: "Duet z Julionom je bil izjema, saj se je skladal s konceptom moje nove plošče. Moj glasbeni žanr je POP. Morda bi se lahko naredila kakšna fuzija, kar je del tega resničnostnega šova, saj se bodo skozi oddaje mešali različni glasbeni žanri. Lahko se pojavi na primer naloga, da moraš pop pesem spremeniti v žanr banda (mehiški žanr glasbe) ali obratno."

V oddaji HOY pa je spregovorila o muzikalu Rock of Ages. "Vaje so zelo zahtevne, obenem pa tudi zabavne. Vsak dan moram vstati zelo zgodaj, vaje pa lahko trajajo tudi ves dan. Zame je to nova izkušnja. Soigralci so mi dejali, da mi bodo priskrbeli zofo. Razvajajo me (smeh). Včasih mi rečejo: 'Kaj delaš na tleh? Morali ti bomo priskrbeti zofo.' Za kar sem jim zelo hvaležna (smeh). Neverjetno je, kako lepo so me sprejeli."

"Va Por Ti bo nov, pomemben izziv v moji karieri. V šovu bodo poleg vsega dela vključena tudi čustva. Na nek način bom tudi jaz na preizkušnji in nekako sodelujem pri doseganju sanj tekmovalcev. Po drugi strani bodo v oddaji številni zvezdniki, s katerimi bomo peli. Večkrat bom nastopila s svojimi tekmovalci, morda ob kakšni priložnosti zapojem tudi s katerim od sodnikov," je povedala Dulce.

Vir videoposnetka: DMForoUnivision