sobota, 2. avgust 2014

Henry Mendez spregovoril o duetu z Dulce Mario


Henry Mendez je strokovnjak za poletne glasbene uspešnice in za njegovo pesem No Regresa Mas je Dulce Maria najboljša izbira.


Mehičanka je pripotovala v Španijo, da bi z Henryem posnela videospot in revija BRAVO je z njim govorila o Dulce Marii.

Pozdravljen Henry. Ta duet je obnorel poslušalce. Čigava je bila ideja?
"Idejo so mi dali moji oboževalci. Povedal sem jim, da bom posnel dva dueta in takoj so me pričeli prositi, naj bo eden z Dulce Mario. Kar smo tudi naredili!"

Si bil že prej njen oboževalec?
"Poznal sem jo iz časov skupine RBD, nisem pa vedel, da svojo kariero nadaljuje kot solistka. Ko sem jo slišal peti, sem vedel, da se najina glasova odlično skladata. Sedaj, ko sem jo spoznal, mi je še bolj všeč. Veliko sva se nasmejala skupaj."

Kaj sta počela skupaj te dni?
"Bila sva v Malagi in prvič skupaj tudi zapela. Prav tako sva posnela scene za videospot. Oboževalci so nama jo zagodli na železniški postaji, zaradi česar so naju morali obkrožiti varnostniki."

Kaj ti je bilo pri Dulce najbolj všeč?
"Zelo je zabavna, je me pa osupnila ljubezen, ki jo do nje čutijo njeni oboževalci."