nedelja, 30. julij 2017

Dulce María v Španiji: "Moji španski oboževalci so zelo ljubeznivi"


Povsem osredotočena na turnejo in na promocijo novega albuma z naslovom DM, je mehiška pevka in igralka Dulce Maria. po koncertih v Mehiki in Braziliji. obiskala tudi Španijo, kjer je tamkajšnje oboževalce 8. julija razveselila s koncertom v diskoteki TAF. Novinarji iz revije Telenovela so imeli s 31-letno mehiško zvezdnico spregovoriti par besed, v nadaljevanju pa si lahko preberete, kaj vse jim je le ta v pogovoru razkrila.

Ste veseli vrnitve v Španijo?
Seveda, z veseljem se vračam v Španijo, saj me nanjo veže veliko lepih spominov. Pred tremi leti sem s svojim prvim samostojnim koncertom tukaj obiskala Malago, pred dvema letoma pa sem v Madridu imela priložnost predstavili tudi album Sin fronteras. Sedaj sem se vrnila z razlogom, da vam predstavim moj nov album z naslovom DM.

Zakaj ste izbrali Madrid?
Ker ima mesto zelo dobre povezave za tiste, ki pripotujejo iz drugih evropskih držav, kot so na primer Hrvaška, Slovaška, Izrael in Srbija. 

Kakšni se vam zdijo španski oboževalci?
Zelo so ljubeznivi. Vedno mi dajo občutek, da je Španija moj drugi dom. Nekateri so zelo čustveni, drugi simpatični, radi mi pripovedujejo o svojih načrtih za prihodnost. Pred koncertom sem imela s svojimi oboževalci precej čustveno srečanje, velik del vseh prisotnih že zelo dobro poznam, saj mi sledijo že dolgo časa in smo se tudi že večkrat srečali. Srečanja se je na primer udeležilo dekle, ki je pred kratkim postala modna oblikovalka, znova sem srečala eno izmed oboževalk iz Portugalske ...


Ste se imeli priložnost sprehoditi po Madridu?
Bila sem precej zaposlena, a sem si vzela nekaj minut, da sem spila eno kavico pred vašo znamenitostjo Puerta de Alcalá. Vedno, ko le lahko, zelo rada obiščem tudi Retiro. V sklopu svojih delovnih obveznosti pa sem imela priložnost obiskati tudi Barcelono, Malago, Kanarske otoke ... a rada bi spoznala še kakšen kraj. Zelo rada bi obiskala Sevillo, saj si zelo želim obiskati sosesko Triana. Po tem mestu sem poimenovala tudi mojo psičko.

Katere kraje boste s svojo turnejo še obiskali?
Turnejo sem pričela v Mehiki, nato sem obiskala nekaj mest v Braziliji, septembra pa bom obiskala tudi Kolumbijo.

Čemu tolikšen odmor med koncerti?
Dobila sem zelo dobro priložnost sodelovanja v eni izmed serij v novi mehiški televizijski hiši pod imenom Grupo Imagen. Snemanja serije bodo potekala vse tja do konca letošnjega leta, a kljub temu glasbe ne bom postavila na stranski tir, saj bom imela v serijo priložnost vključiti nekaj svoji pesmi, ki so trenutno še v nastajanju.


Kaj je pri tem projektu pritegnilo vašo pozornost?
Gre za glavno vlogo v romantični komediji, katere zgodba govori o težavah v vsakdanjem življenju, a je zgodba prikazana na takšen način, da bo brez dvoma nasmejala občinstvo. Na žalost še ne morem izdati veliko informacij, povem lahko le, da bom v seriji nastopila v vlogi odločne ženske, ki sliši na ime Pamela, poleg nje pa bodo glavne vloge pripadle še trem moškim likom.

To je vaš prvi projekt izven televizijske hiše Televisa. Zakaj ste se odločili za ta korak?
Za Televiso sem delala vso svoje življenje. Ekskluzivne pogodbe z njimi nisem podpisala že dobrih pet let, ker sem se želela posvetiti glasbi. Vse od takrat sem bil prosta in sem imela priložnost sodelovati s katerokoli televizijsko hišo bi si želela. V tem času sem prejela številne ponudbe, med drugim tudi iz Telemunda in TV Aztece.

Številni mehiški igralci so trenutno v enaki situaciji kot vi ...
Stvari se spreminjajo, nekatera vrata se zapirajo, spet druga pa odpirajo in ponujajo nove priložnosti. Na voljo je širok izbor podjetij, ki ustvarjajo izvrstne serije in telenovele, zato se na nobeno ne mislim zavezati več časa, temveč raje podpišem pogodbo samo za tisti projekt, v katerem sodelujem.


Imate v načrtu še kakšne druge projekte?
Trenutno čakam na premiero filma Más allá de la herencia, s katerim želimo ljudi ozavestiti na temo plastičnih odpadkov in škode, ki jo ti odpadki povzročajo v našem ekosistemu.

Ste pri izbiri novih projektov sedaj bolj selektivni, kot ste bili v preteklosti?
Dandanes se odločim sodelovati samo v tistih projektih, ki pritegnejo mojo pozornost, me osrečujejo in ljudem oziroma gledalcem predajo neko pozitivno sporočilo. Seveda si rada privoščim tudi manjši premor od glasbe, s katero se brez počitka ukvarjam že dobri dve leti. 

Kakšni so vaši spomini na skupino RBD?
Ta etapa bo vedno zaznamovala pomemben del moje kariere. Kljub temu pa dvomim, da bo prišlo do ponovnega srečanja skupine, saj ima vsak izmed nas svoje življenje in svoje projekte.


Kako je z vašim srcem?
Sem sveže zaljubljena. Njegovo ime je Paco in sva skupaj od oktobra. Zelo sem vesela in zadovoljna, saj me podpira pri vsakem koraku, ki ga naredim. Zelo dobro se razumeva in imava lep odnos, kar mi daje moč, da se še naprej borim za svoje sanje.

Ali tudi on izhaja iz igralskega poklica?
Ne, me pa povsod spremlja in je zelo potrpežljiv. Sama to zelo cenim, saj moram zaradi svojega poklica veliko potovati in sem zaradi tega večkrat precej osamljena.

Bi si želeli ustvariti družino?
Preden se odločim za ta korak, bi si želela še malce bolj razviti mojo glasbeno kariero. Čez nekaj let bi si seveda želela imeti otroke in si bom tudi z veseljem privoščila tudi kratek odmor. 

Kako se soočate z govoricami, ki se o vas pojavljajo v medijih?
O meni je bilo napisanih že ogromno grozljivih stvari, med drugim so me že tudi ubili. Včasih se res sprašujem čemu si morajo izmišljevati toliko laži, a v veliki večini se na te govorice ne oziram. Pomembno je, da ti sam in tvoji najbližji dobro vedo, kaj ke res in kaj ne.