nedelja, 4. januar 2015

Hoy Mujer: "Dulce Maria je trenutno eno najbolj poznanih mehiških imen"


Po 24 letih v tej karieri, si je Dulce Maria uspela zgraditi zelo močno in zelo dobro poznano ime v Mehiki

Čeprav je svojo kariero pričela pri petih letih, se je šele leta 2000 pridružila dekliški skupini Jeans, s pomočjo katere se je njena pot v medijskem svetu pričela vzpenjati brez postanka. Kasneje je največji uspeh dosegla z vlogo v telenoveli Rebelde, s pomočjo katere je s skupino RBD prepotovala svet, s čimer si je prislužila številne nagrade ter oboževalce.

"Najbolj mi je všeč to, da lahko izražam svoja čustva s petjem, igralstvom ali pisanjem," je dejala Dulce Maria v pogovoru z revijo Hoy Mujer. Trenutno je del igralske zasedbe Rock of Ages, projekt, ki jo osrečuje, saj gre za njeno prvo glasbeno komedijo.

"Pri tem projektu mi je najbolj všeč, da sem v neprestanem kontaktu s publiko, kar je zame ena izmed najpomembnejših stvari, seveda je tudi zelo lepa izkušnja," je dodala pevka, ki se na kritike odziva takole: "Privadiš se na dejstvo, da ljudje govorijo slabe stvari; zavedam se, da dokler bom prisotna v svetu medijev, bodo obstajali ljudje, katerim bo moje delo všeč, vendar pa bo prav tako veliko takšnih, ki mojega dela ne bodo marali."

Poleg tega, da je zelo uspešna na glasbenem in igralskem področju, Dulce Maria trenutno promovira tudi svojo knjigo, Dulce Amargo, katero je pred kratkim predstavila na sejmu v Guadalajari: "Ponosna sem na to, da sem lahko knjigo predstavila, še posebej, ker smo njen format spremenili v resnejšega. Prva knjiga, ki je izšla pred osmimi leti, je bila izdana tudi v Braziliji in Sloveniji."

Dulce Amargo je zbirka besedil oziroma razmišljanj o ljubezni, namenjenih najstnikom in katere je pevka zapisovala med svojim 11 in 20 letom starosti.

Dulce Maria se počuti počaščeno, saj je ženska, ki se je uspela prebiti na mednarodne trge: "Moje delo so pravzaprav moje sanje, vendar pa moram biti pri svojem delu previdna in dosledna, saj je veliko mojih oboževalcev najstnikov. Zato jim poskušam vedno predati pozitivna sporočila in jih motivirati."

S svojimi prizadevanji, da bi oboževalcem in družbi na splošno dala čim bolj pozitivna sporočila, se je pridružila kampanji Libres de Violencia (Brez nasilja), katere namen je ljudi ozaveščati o nadlegovanju: "Vesela sem, da se moj glas širi po vsem svetu. Gre za veliko odgovornost, toda če le lahko, je potrebno pomagati."

"Da te ljudje poslušajo in da te slišijo, daje komunikaciji posebno moč. Zato vedno poskušam povedati kaj čutim in mislim in to mi je pri moji karieri najbolj všeč. Toda brez dvoma mi je najbolj všeč stati na odru in prepevati moje pesmi. Priznati moram, da se iz vsakega projekta naučim nekaj novega," je povedala 29-letnica. "Letos bom ponovno pričela s promocijo plošče, načrtovano imam turnejo po Latinski Ameriki, vrnila pa se bom tudi v Španijo ter obiskala Vzhodno Evropa."

Čeprav je odraščala v središču medijske pozornosti, priznava, da je ostala zvesta sama sebi: "Da sem zvesta sama sebi in me vsa ta medijska pozornost ni spremenila, je zame najpomembnejši dosežek v mojem življenju. Slava ti lahko hitro spodnese tla pod nogami. Vedno podrobno preučim vse projekte preden katerega izmed njih izberem in tako bo tudi v prihodnje."

Vir fotografij: Vidas de actores Latinos