četrtek, 29. januar 2015

Dulce Maria in Vadhir Derbez predstavljata "Rock of Ages"


Dulce Maria in Vadhir Derbezsta na novinarski konferenci v Puebli spregovorila o novih izkušnjah, ki sta jih doživela ob nastopanju v muzikalu Rock of Ages, ki je s svojo drugo sezono pričel 23. januarja, prihajajočega 25. februarja pa si ga bo mogoče ogledati tudi v gledališču v Puebli.

"Zelo sem vesela, da sem dobila vlogo v tem muzikalu, ki je koncert in gledališka predstava obenem. Predstava gledalcem daje lepo sporočilo, je zelo zabavna. Povedati moram, da prihajajo moji zadnji tedni predstav, saj bom muzikal ob poteku pogodbe zapustila, saj se bom posvetila promociji svoje plošče," nam je zaupala Dulce, ki je v muzikalu upodobila Sherrie.

Igralka nam je zaupala, da glasbeno gledališče od nje zahteva popolno predanost in disciplino. "Na zažetku sem razmišljala samo o tem, kako bom to izpeljala, saj se z lahkoto zamotim z drugimi stvarmi, ki me obkrožajo. Hvala Gerardu, ki je zaupal vame ter mi dodelil vlogo Sherrie. Neskončno občudujem prav vsakega člana igralske zasedbe, saj je izredno težko peti, igrati in plesati obenem."