četrtek, 7. september 2017

Koncert v Kolumbiji odpovedan


Dulce Maria je imela 30. september rezerviran za Kolumbijo in tamkajšnji koncert, ki je bil organiziran s strani prireditve Teen festival. Pevkini oboževalci iz celotne države so kupili karte in do potankosti načrtovali svoje potovanje v Bogoto, zato si lahko samo predstavljamo njihovo presenečenje in razočaranje, ko so na spletni strani podjetja Frontline management objavili novico, da je nastop Dulce Maria na prireditvi odpovedan.
"S to izjavo želimo sporočiti, da je nastop Dulce Marie, ki naj bi 30. septembra potekal na prireditvi Teen festival, zaradi vzrokov, na katere umetnica ne more vplivati, odpovedan. Razkrijemo lahko, da organizator ni poskrbel za tiste najbolj osnovne potrebe, da bi se ta dogodek izvedel," so v izjavi navedli razlog odpovedi.


Poleg Dulce Marie so bili na festival povabljeni tudi drugi glasbeni gosti, dva izmed njih, CD9 in Saak, prav tako sodelujeta s podjetjem Frontline management, zato ni nič čudnega, da sta bila odpovedana tudi ta dva nastopa.

Se je pa nekaj ur po tej nepričakovani izjavi oglasila tudi Dulce sama, ki je svojim tamkajšnjim oboževalcem namenila precej čustveno sporočilo. "Moji dragi oboževalci iz Kolumbije. Zelo sem žalostna, saj sem tako kot vi tudi sama štela dneve do vrnitve v vašo državo. Za vse nas je to zelo žalostna novica. Na žalost se med organizacijo koncertov dogajajo stvari, ki niso odvisne od mene. Vem, da ste številni želeli pripotovati iz drugih mest in ste že kupili vstopnice, zato upam, da vam bodo denar vrnili. Iz srca upam, da razumete, da do te odpovedi ni prišlo zaradi mene ali zaradi moje ekipe. Sama bom dala vse od sebe in upam, da bomo čim prej uspeli dočakati trenutek, ko bomo znova skupaj. Vem da ste razočarani, tudi jaz sem. Zelo vas imam rada. Veste, da ste zelo pomembni zame, za moje življenje in za mojo kariero. Hvala vam za vso vašo podporo in ljubezen. Upam, da ta dogodek ne bo uničil našega prijateljstva in naših sanj. Z vso mojo ljubeznijo, Dulce Maria," je zvezdnica objavila na Twitterju.