torek, 15. december 2015

TV Notas Mexico: Dulce Maria bolj zrela kot kdajkoli prej


Vstopila je v povsem novo etapo njenega življenja, Dulce Maria je svoj 30. rojstni dan sprejela z veliko bolj zrelim in duhovnim odnosom, temu pa je še dodala 25 let kariere, saj je z delom pričela že pri rosnih petih letih starosti. Kasneje se je na televizijskih zaslonih in v svetu glasbe pojavljala s projekti, ki so jo izstrelili med zvezde. Eden takšnih projektov je bila skupina RBD. Pevka in igralka je priznala, da zaradi slave nikoli ni izgubila trdnih tal pod nogami, temveč se je večkrat počutila osamljeno, ponudili so ji celo droge, povedala nam je, kako je nadaljevala svojo pot in se izogibala skušnjavam. Dulce, katero bomo kmalu prvič lahko videli v vlogi zlobnice v telenoveli Corazon que miente, je izrazila željo po materinstvu, čeprav je trenutno samska in osredotočena na snemanja telenovele ter na pripravo nove plošče.

December je zate pomemben mesec, praznuješ svoj 30. rojstni dan ter kar 25 let kariere. Kako se počutiš? Kako boš praznovala ti dve prav posebni priložnosti?
"Vstop v novo etapo življenja, ki jo predstavljajo trideseta, me vznemirja. Počutim se veliko bolj izkušeno, zelo dobro veš, kaj si želiš in česar ne, da ti večjo čustveno moč. Po drugi strani pa je lahko izgovoriti, vendar za sabo puščam že kar 25 let kariere, delam že vso svoje življenje in ta odkrit intervju naj bo neke vrste spomin name."


Doživljaš krizo 30. let?
"Že nekaj časa imam občutek, da so 30. najboljša leta, poleg tega je enako, kot da bi znova praznovala 20 let. Nimam krize zaradi let, življenje se nikoli ne ustavi, ne moreš preprosto pritisniti pavze. Življenje je potrebno živeti na polno in izkoristiti vsako priložnost, ki ti je ponujena. Trenutno se v svoji koži počutim varno, občutek je, kot bi stopil eno stopnico višje, kot bi dosegla novo stopnjo. Pravzaprav sem navdušena, saj vstopam v novo etapo, je zelo podobno navdušenju. ko dopolniš 15 let (smeh)."

Obstaja kakšna stvar, ki je v svojih 20. nisi uspela narediti? Kakšne so bile tvoje želje in cilji, ko si dopolnila 20 let?
"Ker sem delala že od malih nog, sem vedno imela veliko odgovornosti in obveznosti, zaradi česar sem živela drugačno življenje od mojih vrstnikov, če sem si to želela ali ne. Te drugačnosti pravzaprav ne opaziš, saj ne veš, kaj za druge pomeni 'normalno življenje'. Nato pa ob kakšnem pogovoru rečeš: "Jaz pa tega nisem doživela." Preživela sem svoja obdobja zabav, spoznala sem številne ljudi, imela sem fante, doživela sem veliko stvari, vendar pa ohranjam to iluzijo po doživljanju novih stvari, ki jih do sedaj še nisem izkusila."

Kakšne bi bile te stvari?
"Rada bi diplomirala v reklamnem oblikovanju ali pa v trženju. Prav tako se želim podati na road trip (z avtomobilom) po Mehiki."


Si preživela kakšne težke trenutke, ki so te bolj približali Bogu?
"Samo zavedanje, kako krhki in ranljivi smo ljudje ter da je vsak preživet dan čudež. Pri tem mi je pomagala tudi velika odgovornost, ki jo nosim na svojih ramenih, saj mi sledi veliko mladih. Pomembno mi je, da jim poskušam dati pozitivna sporočila, upanje in mir; dati jim želim nekaj dobrega in to pomaga tudi meni. Kako jim lahko dam pozitivno sporočilo, ki jim bo vlilo upanje in vero? Najprej se moram boriti sama, šele nato jim lahko dajem nasvete."

Imaš še kakšne neizpolnjene sanje?
"Imam še veliko neizpolnjenih sanj, ene izmed njih so postati mama, vendar še ne kmalu."

Pri kateri starosti si želiš postati mama?
"Zelo težko je določiti leto, saj se te stvari ne načrtujejo."

Se želiš poročiti in si ustvariti družino?
"Verjamem v poroko in zakon. Ko najdeš osebo, s katero želiš deliti svoje življenje, se poročiš. Toda najtežje v današnjem času je najti tisto pravo osebo (smeh)."


Ima tvoje srce trenutno lastnika?
"Ne, trenutno sem osredotočena na svoje delo."

Kot si že povedala, si že imela nekaj fantov, sedaj pa iščeš drugačen tip partnerja. Kaj mora imeti moški, da osvoji Dulce Mario?
"Velik izziv je najti, ne samo fanta, temveč osebo, ki si želi spoznati tebe kot osebo, saj veliko ljudi v meni vidi slavo, ne vedo pa kdo in kaj sem v resnici. Najpomembneje je, da si želijo spoznati resnično Dulce, žensko, ki se skriva za slavo. Po drugi strani pa mora biti iskren, zvest, avtentičen ... priznati moram, da v tem trenutku ne iščem zveze."

Kakšno je bilo tvoje otroštvo?
"Sem najmlajša v družini. Vedno sem živela v svojem svetu, sem zelo sanjava. Ko sem tiha, se lahko v mojih mislih odvija prava zgodba. Bila sem bolj samotarska, vendar pa se mi je to zdelo povsem normalno."

Si se vedno želela posvečati igralstvu in glasbi?
"Moji sestri sta snemali reklamne oglase, jaz pa sem ju spremljala na snemanja. Nekega dne so me vprašali: "Želiš priti na avdicijo?" Sprejela sem ponudbo in tako se je vse skupaj pričelo. Pričela sem s snemanjem reklamnih oglasov in zame je bil takšen stil življenja povsem normalen, ni me motilo. Poleg tega sem normalno obiskovala šolo, dokler se nisem pridružila otroški oddaji Plaza Sesamo. Obiskovala sem javno srednjo šolo in v tistih letih doživljaš največ različnih stvari. Jaz sem tista najstniška leta preživela na glasbenih odrih in pred kamerami s skupino Jeans ter telenovelama Clase 406 in Rebelde."

Ali kaj obžaluješ? Bi si morda želela drugačno življenje?
"Ne obžalujem ničesar, saj imamo le redki priložnost početi tisto, v čemer resnično uživamo. Na tej točki mojega življenja in moje kariere imam na srečo možnost, da sama izbiram, pri katerih projektih želim sodelovati in pri katerih ne."

Brez dvoma ta kariera zahteva veliko žrtvovanja. Kaj si morala tokom let žrtvovati ti?
"Takšna kariera je zelo nestabilna, polna potovanj in osamljenosti. Zelo se oddaljiš od svoje družine in jaz sem na primer zelo navezana nanje."


Si kdaj jokala zaradi negativnih komentarjev?
"Z leti sem se naučila, da ne smeš verjeti niti dobrim, niti slabim kritikam. Vsak izmed nas ima svoje dobre in slabe lastnosti. Zavedati se moraš kdo si, nikakor se ne smeš videti kot boginjo sveta."

Katere meniš, da sto tvoje slabe lastnosti?
"Zelo sem strastna in zelo intenzivna, ko se gre za moja čustva."

S skupino RBD si doživela veliko uspehov. Kako si doživljala to izkušnjo? Si se počutila osamljeno?
"Stati na odru je zelo lep občutek, še posebej ob tolikšni energiji, ki jo oddajajo ljudje, ki so te prišli gledati, potem pa se naenkrat znajdeš sam v hotelski sobi, daleč stran od tvoje postelje, od tvojega doma. To me je zelo potrlo. Takrat sem veliko časa namenila pisanju, na papir sem izlivala svoja čustva, pisala besedila pesmi, vedno je potrebno na nek način izraziti stvari, ki jih doživimo."

Si zapadla v depresijo?
"Tako je, preplavljala me je žalost. Vendar pa me je ta izkušnja še bolj zbližala z Bogom, vedno pa sem svoja čustva izražala s pisanjem ali slikanjem."

Ti je slava stopila v glavo?
"Ko sem pričela snemati telenovelo Rebelde, sem imela za sabo že dobrih 13 let dela. Vedno sem veliko razmišljala o ljubezni, saj sem zelo sanjava. Večkrat so me že vprašali, zakaj se nisem nikoli operirala. Vem da lahko plastične operacije marsikaj izboljšajo, vem da nisem popolna, toda moramo imeti radi sami sebe. Sami sebe moramo sprejeti takšne, kot smo, ter s tem kar nam je dano, narediti najboljše."

Kako si se izognila drogam, anoreksiji, bulimiji?
"Vsa zahvala gre moji družini, ki mi je vedno stala ob strani, to ti da v otroštvu in v najstniških letih veliko samozavesti. Vse je odvisno od vrednot, s katerimi nas vzgajajo. Po drugi strani pa sem bila vedno tesno povezana s svojimi občutki in čustvi, zaradi česar zunanji dejavniki zelo težko vplivajo nate. Droge so skrivališče, v določenem trenutku mojega življenja so mi bile ponujene droge, toda hvala Bogu, nikoli nisem zapadla v to. Že po naravi sem zelo sanjava, predstavljajte si kako bi bila šele pod vplivom drog (smeh)."

Vir: TV Notas Mexico