petek, 25. december 2015

Dulce Maria je hvaležna za veliko stvari, ki so se ji zgodile v letu 2015


Pevka in igralka, Dulce Maria, je za oddajo Despierta America spregovorila o vseh spremembah in izkušnjah, ki jih je doživela v letu 2015. Pevka je hvaležna za vsak doživet trenutek, obenem pa je polna še neuresničenih sanj, ki si jih želi uresničiti.


"Lahko sem le hvaležna za vse doživete trenutke v tem letu. Za božič vsako leto pojem dvanajst grozdnih jagod, zastavim si cilje za prihajajoče leto. Priznati moram, da sem v zadnjih nekaj letih uspela izpolniti zastavljene cilje, tiste, ki so bili odvisni od mene seveda. Najlepše darilo v tem času je hvaležnost ter seveda čas, ki ga preživiš s svojimi najbližjimi," je dejala.

"V letošnjem letu sem doživela toliko stvari, da se zdi, kot da je od 1. januarja do danes minilo šest let. Rekla bi, da se je letos zgodilo preveč stvari. Od prvega dne letošnjega leta sem tako profesionalno kot zasebno doživela veliko sprememb, doživela veliko novega, pridobila sem si nove izkušnje. Sedaj, ko se leto zaključuje, se počutim hvaležna in veliko bolj izpopolnjena. Sem v etapi, ko imam že veliko izkušenj, obenem pa imam še veliko neizpolnjenih sanj. Sedaj vem, kaj si želim, lažje si zastavim meje in se posvečam tistim stvarem, ki me res veselijo. Letošnje leto je bilo zelo delovno, zelo lepo, veliko sem prepotovala," je še dodala.

Vir videoposnetka: Univision