petek, 4. december 2015

Dulce Maria na pragu 30. rojstnega dne


Dulce Maria bo 6. decembra praznovala svoj 30. rojstni dan, katerega se pravzaprav veseli. Že v intervjuju za 24. ur je povedala, da življenje hitro mineva, zato poskuša maksimalno izkoristiti vsako sekundo. No svojega prihajajočega rojstnega dne se je spomnila tudi sama, saj je pred nekaj minutami na svojem Twitterju objavila:

"Pred 29 leti, 11 meseci in 28 dnevi sta manjkala točno dva dneva do mojega rojstva ... Danes manjkata še točno dva dneva do mojega 30. rojstnega dne. Bogu sem hvaležna za vsako leto, vsako minuto, vsako sekundo in vsak preživet trenutek, za vsako izkušnjo, vsake sanje, vsak nauk, vsako solzo, vsak nasmeh ... Ljubezen je bila moj največji motor, ljubezen je mojemu življenju vedno dajala smisel, ljubezen mojih staršev, družine, prijateljev, mojih partnerjev, oboževalcev in seveda Boga. Veliko, veliko ljubezni sem dala ... in tudi sama sem bila globoko ljubljena ... Borila sem se, večkrat sem izgubila, večkrat pa tudi zmagala, a od leta 1985 se nikoli nisem predala. Z ljubeznijo, upanjem in hvaležnostjo sem pripravljena na to novo leto, ki se pričenja čez dva dni! Čaka me novo življenjsko obdobje, v katerem se bodo združile nove sanje in na novo pridobljene izkušnje. Vsak rojstni dan vedno pričakam z nostalgijo, saj vsakič za sabo pustiš delček sebe, ki se ne bo nikoli vrnil ... vendar pa se to zgodi vsak dan. Vse kar doživljamo se prej ali slej spremeni v spomine, vendar pa to ne pomeni, da se ni nikoli zgodilo, obstaja v drugem časovnem obdobju."

Vir: Dulce Maria