sobota, 19. december 2015

Šimpanz, ki je ukradel srce Dulce Marie


Pred dobrima dvema mesecema je izšel kratek videoposnetek, v katerem je Dulce Maria svojo podporo izkazala mehiškemu živalskemu vrtu Africam Safari, ki se nahaja v Puebli. Včeraj je zgoraj omenjeni živalski vrt na svoj Youtube kanal naložil videoposnetek, na katerem lahko spremljamo zgodbo majhnega šimpanza, ki je ukradel srce Dulce Marie.


"Ona spada med afriške šimpanze. Prihaja iz zelo povezane družine, katero sestavlja šest samic in dva samca. Skoraj ne pozna svoje mame, saj le ta ni imela dovolj mleka, da bi jo lahko nahranila. Če bi se ta mladiček rodil v naravi, ne bi preživel. Skupina profesionalcev si je zadala nalogo, da bodo poskušali rešiti njeno življenje. In danes bom tudi jaz del te velike ekipe. Nahraniti jo je potrebno vsake tri ure, redno ji je potrebno menjavati pleničke, pomembno je tudi redno merjenje temperature, poskrbeti pa je potrebno tudi, da je dovolj motivirana in seveda srečna. Zame je to zelo lepa izkušnja. Ta ekipa je poskrbela, da ta mladiček preživi. Ko sem videla, kako me je objemala, kako se je nasmehnila in se celi jokala, ko sem jo poskušala oddaljiti od sebe, saj se me je želela oprijeti in v meni poiskati varnost ... to te na nek način spomni od kod izhajaš. Danes sem brez dvoma doživela eno najlepših izkušenj v mojem življenju. Delite ta videoposnetek, da ozavestimo ljudi!" je Dulce opisala dogajanje v malce več kot minuti in pol dolgem posnetku.



"Včasih te takšen mladiček spomni od kod izhajaš. Doživite z mano to neverjetno izkušnjo. Ta majhna stvarca mi je ukradla srce. Ob takšnih priložnostih se pričnemo zavedati, da vsa živa bitja potrebujemo ljubezen in smo na nek način povezani med sabo. V Božjem jeziku, ki je ljubezen, se vsi razumemo," je pevka svoje občutke delila tudi na socialnih omrežjih.

Vir: Africam Safari, Dulce Maria