ponedeljek, 5. september 2016

Zero Magazine: Dulce Maria svojo moč išče v svojih oboževalcih


Na naslovnico revije Zero Magazine smo tokrat uvrstili žensko, katero smo, dobesedno povedano, videli odraščati na televizijskih zaslonih. Je ena najbolj priljubljenih mehiških igralk, pa tudi ena najbolj priljubljenih mehiških pop izvajalk: Dulce Maria, ki nam je razkrila vse o svoji karieri in njenem novem albumu.


Našo žensko iz naslovnice je njen poklic osvojil že v rosnih otroških letih. "Moji sestri sta snemali reklamne oglase, jaz pa sem ju vedno spremljala. Na enem izmed snemanj so tudi mene povabili na avdicije. Tako se je pričela moja kariera, na povsem običajen način. Tega nisem načrtovala, preprosto se je zgodilo," se spominja Dulce.

V otroštvu je obiskovala učne ure plesa, igre in petja. Obiskovala je različne šole, med drugim tudi Televisino, kjer se je naučila vseh faz igralskega poklica, Obiskala je tudi kar nekaj delavnic s Patricio Reyes Spindola. "Moja prva izkušnja na profesionalni ravni je bil reklamni oglas Carlosa V. Bila sem zelo majhna, tik pred tem sem praznovala svoj peti rojstni dan. Bilo je zelo zabavno, saj nisem vedela, kako stvari potekajo. Veliko časa je potrebno čakati, zgodaj vstaneš, dan pa zaključiš pozno zvečer. Spomnim se, da sem zelo dolgo čakala na začetek snemanj in ko so me končno poklicali v studio, so bila moja oblačila že povsem umazana. Vendar pa je vse potekalo brez težav, nisem se rabila posebej truditi pri izražanju ali govorici mojega telesa. Ko so mi povedali kaj moram med snemanjem reči ali storiti, se je vse zgodilo povsem naravno. Zelo sem uživala v tem," je priznala.

Dulce je kaj hitro pritegnila pozornost producentov in kaj kmalu je prejela številna vabila za različne oddaje, telenovele in glasbene skupine. Kmalu se je pridružila otroški skupini K.I.D.S., s katero je posnela en studijski album (posneli so še drugi album zatem, ko je Dulce skupino zapustila): "Skupino sem zapustila, ker sem želela raziskati in odkriti še druge stvari, povrhu vsega pa sem pričela sodelovati tudi pri telenovelah. Dobri dve leti zatem so mi ponudili vlogo v telenoveli A mil por hora."

Takoj po zaključku te telenovele so Dulce Mario poiskali producenti dekliške skupine Jeans, ki se je že uveljavila v svetu glasbe, a so zaradi odhoda ene izmed članic iskali novo: "Skupina Jeans je bila zame zelo pozitivna izkušnja. Takrat sem ravno dopolnila 15 let. S skupino sem posnela en album, nato pa sem morala izbirati med skupino in igralstvom, saj sem prejela ponudbo za glavno vlogo. Vloga v telenoveli je zahtevala veliko časa, povrhu vsega pa so želeli znotraj telenovele ustvariti glasbeno skupino, snemanja telenovele so potekala dobri 2 leti. Tako sem s skupino Jeans zaključila turnejo, pravzaprav sem ob turneji obenem tudi že snemala telenovelo. Po zaključku turneje pa sem se posvetila samo še telenoveli."


Ta telenovela je bila Clase 406. Šlo je za najstniško telenovelo, v katero so bile zajete številne socialne in polemične teme tistega časa, kot je bilo na primer spolno nadlegovanje, izguba nedolžnosti, uživanje drog, bulimija, anoreksija in istospolna usmerjenost: "Kot sem že dejala, je bila to moja prva glavna vloga. Posneli smo en studijski album, projekt pa je zame pomenil velik korak v moji igralski in glasbeni karieri. Takrat sem ugotovila, da zelo rada stojim na odru, pišem in skladam pesmi. Takrat sem napisala prva besedila pesmi. Po zaključku projekta sem en semester študirala na glasbeni šoli Fermatta, saj sem se želela naučiti kako se skladajo pesmi."

Producent Perdo Damian je vedno verjel v talent Dulce Marie, zato jo je brez razmišljanja povabil k sodelovanju eni najbolj uspešnih telenovel današnjega časa: Rebelde, kjer je glavno vlogo odigrala skupaj z Anahi, Alfonsom Herrero, Christianom Chavezem, Christopherjem Uckermannom in Maite Perroni. "Telenovela Rebelde je spremenila naša življenja. Tolikšen uspeh je bil pravo presenečenje. Sploh se nismo zavedali kdaj je telenovela obkrožila svet. Zgodba je bila všeč veliko ljudem iz vseh koncev sveta, številni so v naših likih videli sebe. Sama sem takrat videla, kako so nam ljudje odprli vrata svojih src. O teh izkušnjah sem napisala nekaj pesmi. O teh izkušnjah govori tudi moja knjiga Dulce amargo. Doživeli smo nekaj povsem nepredstavljivega. To je bil svetovni fenomen. Nastopali smo pred, do zadnjega kotička, zapolnjenimi stadioni, na tisoče oseb nas je spremljalo povsod, kamor smo stopili. To je ena izmed izkušenj, ki je ne bom nikoli pozabila, saj nas je vse zaznamovala."


Knjiga, ki jo je izdala v letu 2008 predstavlja njena doživetja na odrih in izven njih: "Ljudje so imeli svoje zgodbe, ki so jih povezovali z nami, poslušali so nas. Sama sem želela izkoristiti priložnost ter jim poskušati predati dobro, pozitivno sporočilo, z njimi sem želela deliti svoje izkušnje ter jim sporočiti, naj se nikoli ne nehajo boriti za svoje cilje in sanje."

Dulce Marii so najpomembnejši njeni zvesti oboževalci, katerim želi predati čim več pozitivnih stvari in izkušenj. Oni so njena moč, njen motor: "Kot vedno pravim, oni so moji bojevniki. Vedno so ob meni, me podpirajo, poslušajo in prebirajo stvari, ki jim jih pišem. Ni mi pomembno ali jih je samo 20, 100 ali na tisoče, želim si le zasejati majhno seme dobrih, pozitivnih stvari, želim biti njihova luč, želim biti del tistih lepih stvari v njihovih življenjih s svojo glasbo, z nečim, kar napišem ali s kakšnim televizijskim projektom, ki jih bo dal nekaj pozitivnega. Če sem že del medijskega sveta, lahko to izkoristim in jim dam nekaj pozitivnega. Zaradi tega sem zelo aktivna na družbenih omrežjih, ki so na srečo najlažji način prenašanja sporočil. Tam z njimi poskušam deliti čim več informacij o svojih projektih ter tudi dele mojega vsakdana."

Za prav tako pisateljico in skladateljico je življenje samo vir navdiha: "Moj navdih so moje izkušnje, situacije, iz katerih sem se nečesa naučila, moje misli, moja čustva, doživetja mojih najbližjih, tudi doživetja mojih oboževalcev, o katerih mi pripovedujejo. Rada razmišljam o življenju in o šečatu, ki ga želim pustiti za seboj."


Dulce je zelo rada v družbi ljudi, rada dela z nadarjenimi ljudmi, zato ni ravo presenetljivo, da jo lahko videvamo povsod: "Obstaja veliko glasbenikov in producentov. Vsak dan spoznavam več modnih kreatorjev. Ena mojih zelo dobrih prijateljic je modna oblikovalka. Ime ji je Liliana Bocker in priznati moram, da zelo rada sodelujem z njo. Samuel Giron je oblikovalec, ki mi pripravlja res neverjetna oblačila. Zelo všeč mi je delo Alexie Ulibarri, pravzaprav sem se z njo udeležila tedna mode. Od glasbenikov mi je zelo všeč Leonel Garcia, ki sklada neverjetne pesmi. Vem, da je v glasbeni industriji še veliko zelo dobrih glasbenikov, producentov, skladateljev in igralcev, s katerimi bi si želela sodelovati. Zelo težko je imensko našteti ljudi, saj je veliko takšnih, ki jih občudujem. kot so na primer Cecilia Suarez, Miranda Traviño, Gael Garcia, Diego Luna, Iñaritu Cuaron ... to so ljudje, ki so s trdim delom prišli zelo daleč in so dosegli neverjetne stvari. To niso le ljudje, s katerimi bi si želela sodelovati, temveč so ljudje, katere občudujem, so ljudje ki so navdih celotni Mehiki. Pokazali so nam, da nič na tem svetu ni nemogoče, so ljudje, ki so podrli vse meje na svoji poti."


Dulce Maria je tik pred izdajo novega albuma, na katerem se bo nahajala tudi pesem No se llorar, prvi single, ki se je prelevil v uspešnico z več kot 4. milijoni ogledov na njenem uradnem YouTube računu. Prav tako je prava uspešnica postala pesem Dejarte de amar, katero je pevka napisala v sklopu telenovele Corazon que miente, pri kateri je sodelovala po večletni odsotnosti iz televizijskih zaslonov. "Trenutno se povsem posvečam novemu albumu. Kmalu bom izdala nov single in nov videospot. Izpopolnila sme svojo glasbo z novimi zvoki in besedili z močnimi sporočili. Tudi sama sem se v tem času spremenila, zato je tudi koncept albuma drugačen. Album bo izšel marca in je neverjeten. Na njem boste našli štiri pesmi, ki sem jih napisala sama, sodelovala sem z zelo znanimi producenti, kot sta Andres Saavedra in Ettore Grenci. Brez dvoma je to moj najljubši album, ki sem jih do sedaj izdala."

Dulce je vedno rada zastopala Mehiko in zelo dobro pozna vrednote in lepote te države: "Imamo čudovito državo. Smo zelo domoljubni, prijazni do turistov, imamo čudovito kulturo in navade, imamo tudi izvrstno hrano. Imamo vse: gozdove, plaže, džunglo ... Prepričana sem, da so tukaj še številni kraji, ki jih še sami ne poznamo in bi jih morali veliko bolj ceniti, kot jih. Seveda bi morali nekatere stvari tudi izboljšati, kot na primer obnašanje na splošno: ne bi se smeli ves čas osredotočati na slabe stvari ter si sami metati polen pod noge. Namesto, da se pritožujemo nad vsem, kar nam gre narobe, bi morali biti bolj samoiniciativni in poskušati biti sami ta sprememba, katero želimo videti v prihodnosti. Če želimo videti spremembe, jih moramo pričeti tudi sami izvajati."

Dulce si želi izpolnjevati zastavljene cilje: "Glasba ne pozna meja. Sama Mehiko vedno predstavljam v prav vsaki državi, ki jo obiščem. Rada spregovorim o lepotah svoje države ter tudi tiste, v kateri se nahajam. Tukaj ne gre zato, kdo je dober državljan Mehike, temveč o tem, kdo je boljši človek. Sami pri sebi moramo izboljšati stvari, se boriti za svoje cilje ter ceniti stvari, ki so nam dane.

Vir: Zero Magazine