sreda, 14. september 2016

Dulce Maria si je privoščila sprehod po dežju


V ponedeljek je Dulce Maria imela prav posebno doživetje. Ko se je zvečer vračala domov, jo je ujel dež in pevka se je odločila za sprehod po dežju. Kako je izkušnjo opisala sama, si lahko preberete v spodnjih vrsticah. 

"Hej. Še vedno ne morem spati. Danes, ko sem se vračala domov, je pričelo močno deževati. S sabo nisem imela niti dežnika niti ničesar drugega, s čimer bi se lahko obvarovala pred dežjem. Odločila sem se, da mi dež nič ne more, zato sem nadaljevala svojo pot. Dež sem občutila na obrazu, na laseh in na oblačilih. Medtem, ko so vsi okoli mene tekli, spet drugi so poiskali streho nad glavo, da se ne bi zmočili, sem sama počasi nadaljevala svojo pot, na kateri so mi začasno streho na nekaterih delih nudila drevesa. Nekateri so me gledali, kot da se mi je povsem zmešalo, sama pa sem se le smejala, saj sem se v tistem trenutku počutila povsem svobodno, hvaležno, čutila sem zaščito Boga in narave. Zelo sem uživala v svoji dogodivščini. Spomnila sem se na rek, da ni potrebno čakati na trenutek, ko bo nevihta mimo, temveč se je potrebno naučiti plesati po dežju. 

Jutri bomo snemali nov videospot za pesem z naslovom Volvamos in med vsemi čustvi, živčnostjo in številnih stvareh, ki jih imam v glavi, si želim le, da bi bili nad videospotom navdušeni. Rada bi, da vse poteka brez napak. Seveda pa je ob vsem tem moja glava polna raznoraznih misli, ki jih ne morem enostavno izklopiti. Toda že čez nekaj ur pričnemo s snemanji. Torej upam, da me boste jutri pospremili na tej novi pustolovščini, ki se bo čez nekaj ur za vedno zapisala v zgodovino! Poskusila bom z vami deliti čim več podrobnosti na družbenih omrežjih. Rada vas imam! Hvala vam za vse in naj vas Bog blagoslovi."