ponedeljek, 19. september 2016

ExpoMex 2016: Dulce Maria na tiskovni konferenci


Preden je stopila na oder v Nuevo Laredu, je Dulce Maria nekaj časa namenila lokalnim medijem, katerim je odgovorila na nekaj vprašanj. 

Dober večer. Kako si? Dulce, nam lahko poveš kaj o tvojem nocojšnjem nastopu?
Sem dobro in ti? Zelo sem vesela, da sem tukaj. Če se spomnite, so zaradi prevelike obilice dežja pred dobrim letom dni koncert odpovedali, zato si zelo želim čim prej stopiti na oder. Dobra novica je, da so med tem časom izšle nove pesmi. Izšla je pesem No se llorar, ki je prvi single prihajajočega albuma; Dejarte de amar, ki je bila del telenovele Corazon que miente. Komaj čakam, da bom lahko s publiko delila nekaj trenutkov. Čeprav je zelo vroče, pa vsaj ne dežuje.

Tvoji oboževalci te spremljajo na vsakem koraku že od navsezgodaj zjutraj.
Tako je. Odkar sem prispela, so z mano. Nekateri so pripotovali celo iz Monterreyja. Zelo sem vesela in hvaležna, da lahko z njimi delim vso to dogajanje in vsa ta čustva, ki jih nosim v sebi. Bolj kot smo si blizu, bolj me podpirajo, za kar sem jim iz dna srca hvaležna.

Boš zapela kakšno pesem skupine RBD?
Da, imam kratek miks nekaterih pesmi, s katerimi se spominjamo starih časov. Vendar pa imam za današnjo priložnost pripravljen celoten koncert. 

S katero pesmijo boš začela svoj nastop?
Čez nekaj minut boste videli (smeh).

Zelo dobro vemo, da imaš oboževalce po vsem svetu. Številni pa prihajajo tudi iz različnih mehiških mest. Ali veš od kod vse bodo pripotovali, da bi te videli?
Kot sem že rekla vem, da so nekateri pripotovali iz Monterreyja. Za druge pa povsem odkrito povedano nebi vedela.

Imaš v načrtu kakšno novo vlogo v telenoveli?
Ne. Že pred časom sem zaključila s snemanji telenovele Corazon que miente, zatem pa sem se povsem osredotočila na glasbo. Najprej na pesem No se llorar, prvi single prihajajočega albuma, ki je že v celoti posnet. 23. septembra izide pesem Volvamos, ki sem jo posnela v duetu z Joeyjem Montano. Pred nekaj dnevi sva za pesem posnela tudi videospot, ki je malce drugačen, bolj sexy, plesno obarvan, z malce drugačnimi ritimi. Album bo izšel prihodnje leto. Pred kratkim je izšla tudi pesem Un minuto sin dolor, ki smo jo izdali z razlogom, da moji oboževalci vidijo, kaj lahko pričakujejo na albumu. 

In kaj praviš o ljubezni?
Dejansko so vrata ljubezni vedno odprta. Ljubezen je zelo lepa, ko jo doživljaš, a resnica je, da sem sedaj povsem osredotočena na svojo kariero. Pravkar sem posnela videospot, sedaj sem tukaj, album sem snemala v Los Angelesu ... ob vseh teh potovanjih je malce težko najti čas še za ljubezen. Vendar pa se ji ne bi odrekla, če bi potrkala na moja vrata.

Trenutno nimate nobenih načrtov z vrnitvijo skupine RBD?
Ne, o tem se sploh ne pogovarjamo v tem trenutku.

Si napisala kakšno pesem?
Da, napisala sem pesem Dejarte de amar, ki ste jo že slišali, prav tako pa sem napisala nekatere pesmi za nov album. Na koncertu čez nekaj minut bom zapela tudi nekaj pesmi, ki sem jih napisala za predhodne albume. Upam, da boste uživali v koncertu.

Koliko pesmi boš danes zapela?
Rekla bi, da nekje okoli 18 pesmi. Hvala za intervju. Se vidimo kmalu.