četrtek, 2. junij 2016

Dulce Maria: "Uspeh ni odvisen od slave temveč od ljubezni do tvojega dela"


Po razhodu skupine RBD leta 2009, so se njeni člani podali na različne poti, ena najbolj uspešnih članic pa je brez dvoma Dulce Maria. Njeni samostojni plošči, Extranjera (2010) in Sin fronteras (2014), sta bili zelo dobro prodajani in sta jo popeljali med najbolj priljubljene mlade umetnice v celotni Latinski Ameriki. Pevka se letos znova vrača v snemalni studio, kjer že snema nov album, iz katerega smo slišali že dve pesmi: Dejarte de amar in No se llorar. Obe pesmi sta bili med publiko zelo dobro sprejeti, na digitalnih platformah sta se obe pesmi uvrstili med top 10 najbolje prodajanih po (skoraj) vsem svetu. 

Prvi singl se je po le nekaj minutah uvrstil med top 10 najbolje prodajanih pesmi v Braziliji, Mehiki, Peruju, Čilu in Španiji, poleg tega je bila pesem vključena tudi v telenovelo Corazon que miente, v kateri je Dulce Maria prvič odigrala vlogo zlobnice. Za drugi single je pevka že posnela videospot, ki je že presegel 2 milijona ogledov in si ga lahko ogledate na YouTubu.

Pred kratkim se je pevka in igralka uvrstila tudi na Billboardovo lestvico Social 50.

NO SÉ LLORAR

"Pesem ima povsem jasno sporočilo. Vsem želim sporočiti, da se ne smemo privaditi situacijam ali osebam, zaradi katerih trpimo ali smo zaradi njih zlorabljeni na takšen ali drugačen način. Poiskati moramo svojo srečo, braniti moramo svoje sanje, ideje in vse tisto, kar ljubimo."

FUNDACIJA DULCE AMANECER

"Še vedno imam fundacijo, vendar pa jo je težko vzdrževati ali povečati količino dela, saj veliko mojega časa zavzamejo drugi projekti, na primer, ta trenutek mi veliko časa vzame ustvarjanje novega albuma, promocija. Na srečo imam zelo dobre oboževalce iz vsega sveta, ki v imenu moje fundacije obiskujejo druge fundacije, zavetišča, domove za ostarele in bolnišnice. Skrbimo za donacije in nudimo pomoč ljudem v stiski, od otrok, obolelih z rakom, pa vse tja do zlorabljenih žensk. Vsako leto se trudimo biti prisotni v čim več različnih vzrokih."

KARIERA

"Vse se sestavlja korak za korakom. Prepričana sem, da se celotna kariera gradi s trdnimi koraki in ni odvisna od hitrosti ali vzdržljivosti. Moji oboževalci in ljudje, ki me obkrožajo, so približno 90% odgovorni, da se ta kariera še naprej razvija in s pomočjo katere se trudimo uresničiti čim več naših sanj. Obveza in odgovornost, ki ju nosim sedaj, sta veliko večji, saj sem za vsak korak zadolžena sama. Ni enako, kot je bilo v skupini. V intervjujih in na odrih izpostaviš samega sebe, zato se vedno skušam držati tega, kar govorim."

VREDNOST USPEHA

"Uspeh je zelo nestabilna stvar. Jaz osebno sem mnenja, da ni odvisen od slave, temveč je odvisen od ljubezni, ki jo čutiš do svojega dela. Kot pevka se lahko na odru izražam s svojimi besedili, osvojim lahko srca ljudi po vsem svetu, glasba izpolnjuje moje sanje na osebni in profesionalni ravni."