petek, 10. junij 2016

Dulce Maria je predstavila svojo kolekcijo parfumov


Pevka Dulce Maria se podaja v svet lepote z zbirko treh različnih dišav, s čimer se med drugim pridružuje slavnim imenom, kot so Shakira, Jennifer López in Sofía Vergara, ki so svoje parfume že izdale.

Pevka je ob tej priložnosti organizirala tiskovno konferenco, na kateri je predstavila svoje dišave: Gipsy queen, Rock & love ter Candy girl. Pri tem projektu se je pevka podala v sodelovanje s podjetjem Fraiche. "Imela sem podporo odlične ekipe, ki sem ji lahko brez skrbi rekla 'pri vonjih bi si želela takšen ali drugačen stil'. Vsak dan ne vstaneš dobre volje. En dan si močnejša in polna energije, spet drug dan si morda bolj romantična, včasih si želiš zabava, spet drugič si zaljubljena. Dali so mi vrsto idej in mi ponudili številne različne arome. Pojasnili so mi pomembna dejstva o dišavah in skupaj s Fraiche smo uresničili te sanje," je dejala podjetnica na tiskovni konferenci v Mehiki.


Nekdanja članica skupine RBD je zagotovila, da je bila prisotna pri vsakem koraku nastajanja parfumov, ki so trenutno na voljo le v Mehiki. "Zelo rada imam sladke vonjave, vonj po lesu, sandalovini, sadju in rožah. Oni so me vodili in mi dejali 'tega se ne da izvesti, to ne spremeni vonja'. Bila je neverjetna izkušnja, sama pa se bila prisotna pri vsakem koraku njihovega nastajanja. Vsak parfum je primeren za določeno osebnost, kar mi je pri celotnem projektu najbolj všeč," je pojasnila pevka. 

Vir: People