petek, 10. junij 2016

Dulce Maria pripravlja že svoj tretji album


Mehiška pevka Dulce Maria je izdala, da je za svoj nov, že tretji solo album, napisala kar nekaj besedil. Album naj bi izšel konec leta, mi pa že lahko poslušamo prva dva singla, z naslovom Dejarte de amar ter No se llorar. Dober mesec dni po izidu videospota za pesem No se llorar je le ta presegel 2 milijona ogledov, kar nakazuje na zelo dober sprejem pesmi med poslušalci. "Kmalu se bom pričela udeleževati festivalov, kjer bom predstavila oziroma promovirala ta dva singla. Kmalu bomo posneli celotno plošči, ki bo izšla konec leta. Glasba in glasbeni odri so del mojega življenja," je dejala medijem.

Čeprav še ne sme izdati naslovov pesmi, ki se bodo nahajale na albumu, je prepričana, da bo z njimi osvojila publiko. "Poleg mojih, bodo na albumu še pesmi znanih imen, kot sta América Jiménez y Ximena Muñoz. Sodelovala bom z ljudmi, katere močno občudujem, kot je na primer Andrés Saavedra, ki je bil v preteklem letu nominiran za najboljšega producenta ter z Ettorom Grencijem," je izdala.

Ta četrtek je pevka javnosti predstavila tudi svojo kolekcijo parfumov, ki jih je ustvarila v sodelovanju s podjetjem Fraiche. Gre za tri parfume z imeni Gipsy queen, Rock & love ter Candy girl. Parfum Rock & love je definirala kot tistega, ki ima najmočnejši vonj; Gipsy queen je nekaj vmesnega; Candy girl pa je po njenem mnenju najbolj blag.

Z dišavami se lahko poistoveti tudi Dulce sama. Pevka meni, da vsak izmed nas preživi trenutke, ki zaznamujejo našo osebnost, sama pa je to na nek način skušala prenesti na svoje parfume. "Ponavadi sem precej mirna, ko pa stojim na odru ali pa grem na zabavo, sem bolj razigrana, zato smo se odločili za tri različne dišave, ki na nek način odražajo mojo osebnost v različnih situacijah. Najbolj všeč mi je Gipsy queen," je dejala.

Ker so tokrat vse tri dišave namenjene ženskam, ne zavrača ideje, da bi v prihodnosti izdala kakšen parfum, ki bi bil namenjen obema spoloma. Čokolada, vanilija, rože, gozd in sadje je le nekaj sestavin, ki so del njenih dišav.

Po sodelovanju na koncertu skupine Jeans marca letos, je Dulce Maria zanikala, da bi to ponovila še 25. Junija, saj bo zaposlena s snemanjem novega albuma.