petek, 17. junij 2016

Dulce Maria pričenja z novo etapo v svoji karieri


Mehiška glasbenica z izidom pesmi No sé llorar pričenja z novo etapo v svoji karieri. S pesmijo napoveduje svoj, že tretji, glasbeni album odkar se je podala na samostojno pot.

Dulce Maria, ena najbolj vplivnih zvezdnic v Latinski Ameriki, se na glasbeno sceno vrača s pesmijo No sé llorar, ki je prvi singl njenega tretjega prihajajočega studijskega albuma, na katerem bo nekdanja članica skupine RBD preizkušala nove zvoke.

V intervjuju za revijo Publimetro je pevka izdala, da je po zaključenih snemanjih telenovele Corazon que miente, zelo vesela svoje vrnitve na glasbene odre. Njen album bo izšel konec letošnjega leta, na njem pa bo moč slišati pesmi, ki jih je izbrala ali pa tudi napisala sama.

Pesem No sé llorar napoveduje nov album ... Kako gre trenutno tej pesmi?
"Zelo sem vesela, da sem vam lahko predstavila to pesem, ki je del mojega prihajajočega albuma, ki bo izšel konec letošnjega leta. Ta pesem prinaša močno sporočilo o stvareh, zaradi katerih ni vredno jokati."

Kako bi opisala svoj glasbeni razvoj od skupine RBD pa do izida pesmi No sé llorar?
"Sem v povsem drugačni etapi v življenju. Odrasla sem kot oseba in tudi kot izvajalka. Pripravljam že svoj tretji studijski album. Sedaj nosim veliko večjo odgovornost, saj sedaj za vsako dejanje odgovarjam sama, v skupini pa se lahko delo na nek način razdeli."

Spremenila si si tudi tvojo, zate zelo značilno, rdečo barvo las ...
"Spremenila sem se, kar se odraža na mojem izgledu in tudi na mojem delu. Počnem nekaj povsem drugačnega, kar zahteva spremembo pričeske, spremembo producentov, menjavo ekipe ... ljudem, ki mi sledijo, želim predstaviti svoje novo delo, nove ideje, nekaj drugačnega."

Poleg tega si zelo aktivna na socialnih omrežjih.
"Z vso to tehnologijo, ki nam je na voljo, poskušam biti ves čas v stiku s svojimi oboževalci. A to je tudi slaba stran, saj moraš ves čas paziti na svoje besede, tako na socialnih omrežjih, kot tudi v intervjujih za medije. Predstavljam drugačno podobo, drugačno glasbo, sodelujem z drugimi producenti."

Videospot si posnela v, zate prav posebnem kraju ...
"Snemanje videospota v Mehiki je bilo zame zelo pomembno, saj želim, da bi vsi lahko videli del moje kulture. Snemanje je potekalo na ulici Colonia Roma, snemanje pa je potekalo 24 ur brez prestanka. Za videospot je bil zadolžen Paco Álvarez, ki je zelo dobro razumel sporočilo, ki sem ga želela prikazati z vsemi tremi zgodbami, ki jih lahko vidite v videospotu."

Kaj lahko pričakujemo na novem albumu?
"Ta album bo bolj v pop-rock stilu z majhnimi dodatki elektronske glasbe. Pesem No sé llorar na primer, vsebuje vse tri sestavine, zaradi česar je zelo aktualna. Ljudem, ki jih občudujem, je pesem zelo všeč in tudi meni je."

Lahko v bližnji prihodnosti pričakujemo vrnitev skupine RBD?
"Na žalost ne verjamem, da bi prišlo do tega. Vse člane skupine neizmerno občudujem, vendar pa trenutno ni načrtov o ponovnem srečanju."

Če bi do vrnitve skupine prišlo, bi se jim pridružili?
"Najverjetneje bi se jim, vendar tega trenutno ni v mojih načrtih."