ponedeljek, 13. junij 2016

Dulce Maria dobro ve, kaj želi doseči v življenju


Osem let po razhodu skupine RBD, je priljubljenost pevke Dulce Marie večja, kot kdajkoli prej. 30 letna pevka je do današnjega dne na socialnih omrežjih zbrala impresivno vsoto več kot 18 milijonov sledilcev in je ena najbolj svetovno znanih Mehičank. Kakšen je njen recept za uspeh?

"Zame so zelo pomembni moji oboževalci, zato poskušam biti v rednem stiku z njimi, prav tako rada z njimi delim moj vsakdan in pomembne dogodke v moji karieri. Želim si, da v meni ne bi videli 'popolne zvezdnice' temveč jim s tem skušam pokazati osebo, žensko in človeško bitje, kakršna sem v resnici," je dejala zvezdnica v intervjuju za People en Español.


Kako je pevka uspela z nogami ostati trdno na tleh, kljub vsem tem uspehom in slavi? "Preprosto sem bila jaz, mislim, da je to edini način, da z nogami ostaneš trdno na tleh," je dejala.

"Poskušam jim povedati (oboževalcem) kako se počutim, opisati jim poskušam svoja čustva, prav tako se skušam ravnati po svojih besedah in izpolniti stvari, ki jih izrečem. Pošteni moramo biti do sebe, do svojih sanj in se včasih podati po daljši poti, kar ti prinese čisto vest, pot pa je polna novih izkušenj, trdega dela in strasti. To poskušam izražati preko svojih sporočil," je priznala.

Čeprav zaradi svojega dela nima veliko prostega časa, Dulce poskuša čim več le tega preživeti s svojo družino, iti v kino ali telovadnico, pogledati kak film. "Včasih so najbolj vsakdanje stvari tiste, ki te najbolj osrečijo," je dejala.


Kaj pa zvezdnica misli o materinstvu? Si želi otrok? "Trenutno sem osredotočena na svojo kariero, na glasbo. Moja energija in pozornost sta trenutno namenjeni temu. V prihodnosti bi si seveda želela ustvariti družino, vendar pa o tem še ne razmišljam in sem zadovoljna s svojim sedanjim življenjem," je priznala. 

Vir: People