četrtek, 30. junij 2016

Dulce Maria med intervjujem pripravila nov Facebook live


Dulce Maria je včeraj v sklopu promocije obiskala radijsko postajo Soy 97,7. Medtem, ko je intervju potekal v živo, je Dulce Maria pripravila nov Facebook live in priznati moramo, da so pevki in igralki po dolgem času postavili zanimiva vprašanja, katera ji le redkokdaj (če sploh kdaj) zastavijo. Video si lahko ogledate TUKAJ, mi pa vam bomo prevedli nekaj odgovorov na najbolj zanimiva in edinstvena vprašanja, ki so jih pevki zastavili.

Najprej je pevka spregovorila o koncertu, ki ga je organizirala fundacija En nuestras manos. Najpomembnejša novica, ki jo je Dulce v intervjuju izdala je, da prihodnji teden prične s snemanjem novega albuma, ki bo najverjetneje izšel septembra. 

"Ko imam čas in energijo, česar ob tej obilici dela nimam ravno veliko, obiskujem fitnes. Prav tako pazim na svojo prehrano. Vendar pa se vedno ne da paziti na prehrano, zato je potrebno izkuriti odvečne kalorije. Paziti se moramo kolikor se le da," je dejala, ob vprašanju kako vzdržuje svojo postavo.

"Priznati moram, da mi moji dragi oboževalci vedno dajejo veliko čokolade in drugih sladkarij. Seveda je to zelo lepo od njih, zame pa ne tako zelo, ko moram vse to s telovadbo spraviti iz sebe," je še dodala z nasmeškom na obrazu.

"V življenju gremo skozi različne etape. V preteklosti se je dogajalo, da si bil v razmerju z osebo, ki si jo spoznal v času snemanj kakšnega projekta, a si moral ob koncu zvezo prekiniti, saj sva odšla vsak v svojo smer. Morda se grdo sliši, a tako je bilo. Priznati moram, da si je zelo težko najti partnerja v tem svetu, saj sem zaradi svojega dela veliko zdoma, zaradi snemanj ali turnej," je dejala, ko je tema nanesla na njeno srce.

O tem, kako se velikokrat zgodi, da se glavni igralci v projektih (filmih, serijah, telenovelah) zaljubijo, je Dulce komentirala takole: "Meni se to ni zgodilo. Nikoli se mi ni zgodilo, da bi se bila zaljubila v osebo, ki je v kakšnem projektu zaigral mojega fanta. To je odvisno od kemije in druženja med dvema osebama, ni odvisno od tega, da igra tvojega fanta ali punco v telenoveli. Seveda lahko kaj hitro pride do tega, če je med njima privlačnost, vse dneve preživljata skupaj ... vendar pa sedaj to ni pravilo, da se mora to zgoditi. Jaz sama sem ravno zaradi tega prenehala snemati telenovele pred kakšnimi petimi leti, saj nisem imela svojega življenja. Nisem imela časa zase, niti za družino ali prijatelje, še manj pa za fanta in ljubezen. Redkokdaj sem spala v svoji postelji, včasih sem imela občutek, da nimam več časa niti za dihanje. Zato sem se odločila za glasbo. Takrat je nastal moj prvi album z naslovom Extranjera. Ta odločitev mi je dala malce prostega časa, da sem lahko znova zadihala in zaživela. Takrat sem se podala v zvezo, ki je trajala kar precej časa, on pa ni izhajal iz medijskega sveta. In ko se sedaj posvečam glasbi, imam čas, imam čas zase in za vse ostalo, a je težko najti nekoga, ki si želi spoznati tebe kot žensko in ne kot osebo, ki je slavna. To je velik izziv. Imam čas, a sem trenutno osredotočena na nov album."

Radijski voditelj se je dotaknil tudi teme o visoki prodaji albuma Extranjera v Braziliji. "Da, prejela sem platinasto ploščo, ki jo imam doma. Seveda je bilo zelo lepo, saj je bil to moj prvi samostojni album, oboževalci pa so mi s tem izkazali ogromno podporo. Seveda ne samo v Braziliji, temveč je bil uspešen po vsem svetu. Samostojna pot se precej razlikuje od tiste s skupino RBD, kjer je za skupino stala telenovela, serija, liki. Sedaj sem samo jaz, pišem svoja besedila. Je velik izziv, ki je izpolnitev mojih sanj," je dejala.

Dulce je ob koncu intervjuja v živo zapela tudi pesem Dejarte de amar.


Vir: Dulce Maria, DMForoUnivision