četrtek, 5. maj 2016

Informador: Dulce Maria glasnica žensk


Odraščanje ni le fizično, temveč tudi čustveno in duhovno. Dulce Maria ima za sabo že 26 let kariere ter 30 let življenja in je ena redkih zvezdnikov, ki je svojo kariero znala razviti brez zapletov. Številni otroci in mladostniki niso uspeli razviti svoje kariere, mehiška pevka je dokaz, da lahko z vztrajnostjo, talentom in dobro skupino oboževalcev dosežeš karkoli.

V pogovoru za spletni portal El informador je pevka in igralka spregovorila o tej etapi v njenem življenju ter o prihajajočem albumu, ki je trenutno še v nastajanju.

"Velik del mojih oboževalcev je v najstniških letih, vendar sem se sama znašla na prehodu, saj sem decembra lani dopolnila 30 let. Ravno zaradi tega so spremembe, ki jih uvajam, precej vidne: v izgledu, v zgodbah, ki jih pripovedujejo pesmi, sodelujem s povsem novo ekipo. Doživela sem številne, različne izkušnje, zaradi tega se spreminjajo tudi besedila mojih pesmi. Gre za naravni razvoj, nekaj, s čimer odraščaš in se odraža na projektih, ki jih ustvarjaš."

Dulce Maria se je iz dekleta prelevila v čudovito žensko, kar so seveda opazili tudi njeni oboževalci. Vendar pa Dulce priznava, da je bil zanjo ta korak vse prej kot lahek, vendar pa je to povsem naraven življenjski razvoj, ki se ga ne da preprečiti.

"Nikoli se nisem borila proti zrelosti, to je nekaj povsem naravnega, vendar pa kljub svoji starosti pritegnem pozornost številnih najstnikov in otrok. To je nekaj neverjetnega. Čeprav so moji projekti namenjeni odraslim, vsebujejo sporočila za vse ljudi, ne glede na njihovo starost ali spol. Ravno zaradi tega želim s svojimi besedili dajati pozitivna sporočila, saj številni iščejo svojo pot in morda jim lahko ravno jaz pomagam, da se odločijo narediti prvi korak."

Dulce je vzor številnim mladim po vsem svetu, vendar se tega ne boji, temveč se prepušča toku. "Nikoli nisem iskala tega, da bi bila nekomu vzor, vendar smo na nek način odraz in ogledalo, ob katerih se ljudje poistovetijo z nami. Zato se vedno trudim, da so moje besede in dejanja resnični. Sporočila, ki jim jih predajam, poskušam uresničiti tudi sama, saj ni boljšega učitelja, kot besede dokazane z dejanji. Vem, da v najstniških letih po tvoji glavi rojijo številni dvomi in vprašanja, misliš da veš vse, hkrati pa se še vedno učiš."

Sporočilo proti nasilju

S pesmijo No se llorar, ki je del njenega tretjega samostojnega albuma, želi Dulce Maria dati univerzalno sporočilo o nasilju in vrednosti ter pomembnosti žensk v času, v katerem še vedno prevladuje velika vedenjska razlika med obema spoloma. Pevka je poudarila, da ne želi, da bi ljudje pesem razumeli kot delo zamerljive ženske, temveč kot melodijo, ki lahko predstavlja veliko obrazov, ljudi in čustev.

Pesem sta napisali dve zelo močni ženski - América Jiménez in Ximena Muñoz. Zame je pomembno, da se ženske branimo, morale bi združiti moči. V videospotu, ki ga je režiral Paco Álvarez, mi je bilo zelo všeč, da so izbrali snemalko, kar je pokazalo, da obstajajo moški, ki znajo žensko ceniti, verjamejo vanje in jim pomagajo pri razvoju tako na osebni, kot tudi na profesionalni ravni. Ta pesem govori o tem, da bi morali zapustiti kraj, kjer te zlorabljajo, ne glede na to ali gre za ljubezensko razmerje, odnose na delu, prijateljstvo, včasih celo za družinske odnose. Ne smete se bati reči ne in začeti znova."

Dulce Maria pravi, da mora vsak človek vedeti, kdo je vreden vaših solz, potrebno pa je tudi izbirati prave bitke. Tudi ona je preživela težavne situacije: "Vendar sem se naučila, da včasih ni vredno jokati, saj sem veliko močnejša od tega. V tej fazi svoje kariere sem zbrala vse koščke in znova sem tukaj, cela. Ni pomembno kaj se je zgodilo, temveč kaj postaneš."

Vizija v teku

Album, ki bo najverjetneje izšel decembra letos, bo ponujal besedila, ki se bodo dotikala tem o ljubezni, nostalgiji, razočaranju in notranji moči. Trenutno še izbira pesmi, ki se bodo nahajale na novem albumu, zato o tem ne more dati veliko podrobnosti, vendar izda, da bo na albumu moč slišati njena besedila, kot tudi besedila njenih prijateljev. Na albumu bo najverjetneje tudi kakšen duet, kar se je že zgodilo z izvajalci, kot so Julion Alvarez, Akon ter Chinom in Nachom med drugimi. Snemanje albuma bo potekalo v Mehiki in Los Angelesu.

"Gre za album, narejen z ljubeznijo, pesmi bodo govorile o tematiki, kot je: 'težko je bilo preboleti, a sem to kljub temu naredila in zdaj sem tukaj'. Kar te ne ubije, te okrepi. Nisem velika ljubiteljica ljubezenskih pesmi, saj so ponavadi zelo banalne. Našla sem pesem, nad katero sem navdušena, nisem je še posnela, vendar je čudovita. Ne morem vam izdati naslova, saj jo bom v kratkem posnela. Album je še v začetni fazi, v kateri šele zbiramo pesmi."

Korak za korakom

Dulce se zdi še prehitro, da bi se podala na turnejo, saj novi album še ni dokončan, vendar pa želi obiskati države, v katerih je zelo priljubljena - na primer Brazilijo - toda po izdanem albumu, mora še pripraviti osnutek nove turneje. Trenutno se na televizijskih zaslonih predvajajo zadnji deli telenovele Corazon que miente, v kateri igra vlogo zlobnice. "Pet let nisem snemala telenovel, tokrat pa sem se vrnila s kratkim projektom. Snemanja so se že zaključila, zato se lahko povsem osredotočim na glasbo. Če bi v tem času dobila kakšno ponudbo, ki ne bi močno vplivala na snemanje albuma, bi ga seveda z veseljem sprejela." Pevka sicer ima ponudbo za sodelovanje pri filmu, za katerega pa je potrebno še podrobneje definirati čas snemanja, like in druge zunanje zadeve.