četrtek, 5. maj 2016

Dulce Maria v intervjuju za radijsko postajo EXA Puebla


Med promocijo je Dulce Maria obiskala tudi radijsko postajo EXA Puebla, kjer je predstavila svojo novo pesem, z naslovom No se llorar. Tako, kot v vseh intervjujih do sedaj je spregovorila o pomenu in sporočilu pesmi, o prihajajočem albumu, pesmi Dejarte de amar, ... Stvari, o katerih v zadnjih nekaj intervjujih še ni povedala pa si lahko preberete pod videoposnetkom.


"Vedno je v načrtu, da na svojih ploščah poskušam pustiti svoj pečat. Do sedaj sem na prav vsak samostojni album vključila nekaj pesmi, ki sem jih napisala sama in na tem albumu ne bo nič drugače. Prav tako sem našla nekaj pesmi, ki so mi zelo všeč in jih nisem napisala sama, s katerimi se lahko poistovetim. Trenutno smo ravno v tej fazi priprave, kjer izbiram pesmi. Res se poskušam vključiti pri vsaki podrobnosti nastajanja albuma. Najti poskušam najboljše zgodbe, besedila, zvoke, poslušalcem želim dati dobro sporočilo," je dejala Dulce.

Voditeljico oddaje je najbolj zanimalo, kdaj si ob vsem tem delu Dulce vzame čas za počitek. "Priznati moram, da zadnjih nekaj dni nisem veliko počivala. V življenju imamo veliko etap in jaz sem trenutno v delovni etapi. Seveda velikokrat zaspim med potjo, izkoristim pa tudi proste dneve, v katerih sploh ne želim zapustiti postelje. Sedaj pa res ves čas preživim na delu, za kar sem zelo hvaležna," je odgovorila.

"Svoj prosti čas rada preživim v postelji, obiščem družino in prijatelje, rada grem v kino, počivam, obiščem kakšno restavracijo ali kavarno, obiščem fitnes. Ob takšnih dnevih imam najraje mir," je še dodala.

Voditeljica je opazila, da Dulce zelo rada preverja stvari na svojem telefonu (najverjetneje socialna omrežja), kar ji je bilo zelo všeč, saj to pomeni, da je Dulce v nenehnem stiku z oboževalci. Voditeljica je priznala, da bi si v primeru, da bi kdaj postala slavna, želela imeti takšne oboževalce, kot jih ima Dulce. "Njihova podpora je resnično neprecenljiva. Njihove ljubezni se ne da kupiti, zelo sem jim hvaležna za vso njihovo podporo in ljubezen. Največja težava je, da je vsak dan ustvarjenih več socialnih omrežij. Sama osebno največ uporabljam Twitter, Facebook in Instagrem," je dejala. 

In kakšne načrte ima Dulce Maria v prihodnosti? "Ravnokar je izšla pesem No se llorar, nato je čas za snemanje novega albuma in pripravo turneje. Nato pridejo na vrsto še vaje," je dejala.

Dulce ima na Pueblo zelo lepe spomine: "Puebla je zame prav poseben kraj. Tukaj sem prvič nastopila, ko sem se podala na samostojno glasbeno pot. Tukaj sem pripravila svoj prvi koncert. Tukaj sem posnela tudi del telenovele Corazon que miente. Kar precej sem vas obiskovala v tem času. Prav tako sem vas obiskala z muzikalom Rock of ages."

"Vsem svojim oboževalcem bi se rada zahvalila za vso njihovo ljubezen in podporo. S temi številnimi socialnimi omrežji sedaj res ne poznamo več meja, saj sem lahko v stiku z oboževalci iz vsega sveta," je še dejala.

Vir videoposnetka: DMForoUnivision