torek, 31. maj 2016

Dulce Maria v intervjuju za Ekvadorjev spletni portal Metro


Mehiška pevka Dulce Maria je za spletni portal Metro spregovorila o pesmi No sé llorar, spomnila se je žrtev potresa v Ekvadorju, ki se je zgodil 16. aprila, poškodovancem potresa pa je zaželela čim hitrejše okrevanje. 

S skoraj dvema milijonoma ogledov videospota le nekaj dni po njegovi objavi na YouTubu, se bo pesem najverjetneje spremenila v še enega izmed njenih glasbenih uspehov. Pevka in igralka ob tem ne more skrivati veselja in navdušenja.

Kako se počutiš ob uspehu tvojega novega videospota na YouTubu?
"Zelo sem vesela svoje vrnitve na glasbeno sceno, sedaj že s tretjo ploščo, in pesem No sé llorar je prvi singl. Tako video, kot pesem prinašata ljudem pomembno sporočilo. Ne smemo jokati za vsako stvar, temveč moramo previdno izbirati naše bitke, oddaljiti se moramo od ljudi, ki nas zlorabljajo, nas ne spoštujejo. Imeti moramo pogum in reči: 'Sem veliko več od tega, kar ste pričakovali, zato se bom borila za stvari, ki si jih želim doseči'. To je glavno sporočilo pesmi."

Zakaj si se odločila svojim oboževalcem prenesti to sporočilo?
"Osebam, ki so napisale besedilo, sem povedala o sporočilu, ki ga želim dati s pesmijo. Želela sem dati močno, pozitivno sporočilo, povedati sem želela, da smo pravzaprav vsi na isti strani barke ... in tako je nastala ta pesem."

Kaj bomo lahko slišali na tem albumu in kako se bo razlikoval od prejšnjih?
"Celoten album bo drugače sestavljen, pesmi bodo boljše, sporočila pozitivna. Stara sem 30 let in to bo jasno razvidno tudi na albumu. Pesmi bodo še vedno v pop-rock žanru z dodatki elektronske glasbe. Pravzaprav bodo takšne, kot je No sé llorar."

Kdaj bo izšel album?
"Mislim da nekje konec leta."


Je v tvojih načrtih tudi obisk Ekvadorja z novo ploščo?
"Seveda si želim priti k vam. V letu 2012 sem imela priložnost pripraviti nekaj koncertov pri vas in povedati moram, da je bila energija neverjetna. Z veseljem bi se vrnila k vam in upam, da bom z novo ploščo v turnejo lahko vključila tudi koncert v vaši državi."

V Ekvadorju smo pred kratkim imeli močan potres in pesmi s pozitivnim sporočilom so zelo dobre tudi za državo, ki se znova postavlja na noge.
"Preko socialnih omrežij sem bila ves čas v stiku z ljudmi iz Ekvadorja, od katerih sem bila obveščena o vseh informacijah glede te naravne nesreče. Imate vso mojo podporo. V Mehiki imamo zbirni center s katerim poskušamo pomagati vsem prizadetim. To je ena izmed stvari, zaradi katerih jočemo, vendar se nikoli ne smemo predati. Seveda gre za veliko tragedijo, vendar pa se vse zgodi z razlogom. Verjemite, da boste to prebrodili tudi to preizkušnjo. Vsa moja podpora, ljubezen in molitve so z vami. Konec koncev se materialne stvari da nadomestiti, človeških življenj pa ne."

Ljudje se te spominjajo po številnih glasbenih uspešnicah, prav tako pa tudi po številnih vlogah v telenovelah. Imaš v načrtu kakšno novo vlogo?
"Pravzaprav sem ravno zaključila s snemanji telenovele Corazon que miente, ki je bila moja vrnitev k telenovelam, vendar pa se je ta projekt v Mehiki že zaključil. Šlo je za kratek projekt, ki je trajal nekje štiri mesece, sedaj pa sem znova povsem osredotočena na svojo glasbeno kariero."

Kdaj lahko pričakujemo nov videospot?
"Videospot za pesem No sé llorar je že na ogled, naslednji pa bi lahko izšel nekje avgusta."

V Ekvadorju imaš kup oboževalcev, ki ti zvesto sledijo na vsakem koraku.
"Tudi jaz jih imam zelo rada. Zelo mi je žal za vse, kar morate prestajati. Moje srce in molitve so z vami."