ponedeljek, 2. maj 2016

Dulce Maria v intervjuju za spletni portal FebreTeen


V petek, 29. novembra, so se novinarji spletnega portala FebreTeen preko telefona pogovarjali z Dulce Mario. Pevka je za njih spregovorila o novi pesmi, novem albumu ter prihodnjih projektih.


Tvoja nova pesem, No se llorar, je na samem vrhu najbolje prodajanih pesmi v Braziliji. Oboževalci so nad pesmijo navdušeni. Povej nam kaj o tej pesmi.
"Ta pesem je med vsemi, ki sem jih do sedaj posnela, brez dvoma moja najljubša. Pesem sem napisala z dvema zelo znanima in priznanima skladateljicama. Kot že veste, je bila tudi pesem Dejarte de amar, ki sem jo izdala pred kratkim, na prvih mestih lestvic v Braziliji. Oboževalci mi vedno izkažejo veliko podporo. Tudi ta pesem bo del moje nove plošče. Pesem No se llorar je pesem s sporočilom ženskam. Sporoča jim, da smo močnejše od naših težav, močnejše od razlogov, ki nas spravljajo v jok. Pravzaprav je to namenjeno vsem, ne samo ženskam."

Na poti je nov album, kaj lahko tvoji oboževalci na tem albumu pričakujejo? Bo bolj pop, s pesmimi za ples ali romantičen?
"Album je še trenutno v nastajanju, trenutno nekatera besedila še pišem. Album bo bolj pop s pesmimi, ki govorijo o ljubezni, razočaranju, moči, vrednotah, upanju ... Recimo, da bo na albumu mogoče slišati zvrsti pop, rock ter malce elektronskega pridiha. In da, pri nastajanju albuma bom sodelovala s prav posebno osebo."


Všeč ti je brazilska glasba. Si kdaj razmišljala, da bi v svoje pesmi vključila brazilske ritme?
"Morda kdaj v prihodnosti, sedaj o tem še ne razmišljam."

Posnela si že pesmi v portugalskem jeziku. Boš kakšno posnela tudi v angleščini?
"Ker je album trenutno še v nastajanju, so vse pesmi trenutno v španskem jeziku. Bi pa z veseljem posnela še kakšno pesem v portugalskem jeziku."

Lahko ob izidu novega albuma pričakujemo turnejo v Braziliji?
"Da, ob izidu albuma, ki bo izšel konec tega leta ali pa malce prej. Obiskala bi rada več držav, vendar pa je Brazilija na prvem mestu. Upam, da se kmalu vrnem k vam."


Med svojimi oboževalci si poznana tudi kot pisateljica. Imaš v načrtu še kakšno knjigo, podobno Dulce Amargo?
"Ne, trenutno sem osredotočena na pisanje pesmi. Moja osredotočenost je sedaj namenjena glasbi."

Poleg glasbe si pred kratkim končala s snemanjem telenovele, v kateri interpretiraš Renato Ferrer. Kakšna je bila vrnitev na televizijske zaslone? Imaš v načrtu še kakšne projekte, povezane z igralstvom?
"Vlogo sem sprejela ravno zato, ker je šlo za kratek projekt, vendar pa so moje misli sedaj osredotočene na glasbo. Osredotočena sem na nov album in pripravo koncertov. Vendar pa ne zapiram svojih vrat tudi kakšni vlogi, nikoli se ne ve."

Imaš kakšno posebno sporočilo za svoje oboževalce iz Brazilije?
"V kratkem me pričakujte v Braziliji. Hvala vam za prvo mesto na iTunes Brazilija. Rada vas imam! Zelo sem vam hvaležna za vse, kmalu se vidimo."

Vir: FebreTeen