torek, 17. maj 2016

Dulce Maria se je poslovila od Renate Ferrer Jáuregui


V soboto sta se na mehiških televizijskih zaslonih predvajala še zadnja dva dela telenovele Corazón que miente, v kateri je Dulce Maria prvič v svoji karieri interpretirala vlogo zlobnice, in sicer Renato Ferrer Jáuregui. Svoje delo je opravila naravnost odlično, saj ji je uspelo to, kar uspe le malo igralkam: ljudje so jo v vlogi zlobnice sovražili in ljubili hkrati. Dulce je vlogo odigrala zelo prepričljivo, mediji in kritiki je kar niso mogli prehvaliti in reči moramo, da smo mi (mjeni oboževalci) zelo ponosni nanjo. No Dulce se je na socialnih omrežjih poslovila od Renate.

"Pred časmo sem vam dejala, da bo Renata plačala za vsa svoja dejanja. Hvala telenoveli Corazón que miente za to čudovito izkušnjo ter celotni ekipi, ki je sodelovala pri tem projektu. Hvala za Renato. Vsak lik ti pomaga do novih spoznanj in ti pusti lepe spomine. Hvala ti, Renata. Čestitke celotni ekipi in mojim soigralcem. Ponosna in hvaležna sem, da sem lahko bila del te zgodbe. Hvala Mapat," je igralka zapisala na socialnih omrežjih.

Vir: Dulce Maria