petek, 31. julij 2015

Dulce Maria želi z novo ploščo med oboževalci širiti pozitivno sporočilo


Z albumom Sin Fronteras se je Dulce Maria imela priložnost ustaviti v državah, kot so Brazilija, Argentina in Čile, v teh zadnjih dveh ni nastopila že vse od razhoda skupine RBD. Vendar pa je prispel trenutek, ko je potrebno zaključiti turnejo ter se posvetiti novi plošči, na kateri pevka želi svojemu občinstvi predati čim več pozitivnih sporočil.


"Ta album (Sin Fronteras) je bil zelo drzen, saj sem nanj dala veliko različnih žanrov, kot je na primer pesem Lagrimas, ki je posneta v duetu z Julionom Alvarezom. Veliko sem tvegala, pomešala veliko žanrov, sedaj pa si želim bolj resen koncept, nekaj točno določenega, nekaj svojega, nočem več tako raznolike plošče. Svoji publiki želim dati bolj jasna, pozitivna, globlja sporočila, ki so skladna z mojo starostjo, glede na to, da bom letos praznovala svoj 30. rojstni dan," je dejala.

Dulce je trenutno povsem osredotočena na svojo glasbeno kariero, zato trenutno izključuje vrnitev k vlogam v telenovelah.


"Pred dobrimi petimi leti sem se oddaljila od vlog v telenovelah, saj sem se, kot že veste, povsem osredotočila na glasbo. Če bi se odločila za vlogo v telenoveli, to pomeni najmanj devet mesecev intenzivnih snemanj na različnih lokacijah. Imam pa kar nekaj ponudb za vloge v filmih, kar vzame veliko manj časa. Vendar pa sem trenutno še vedno osredotočena na glasbo in seveda na pripravo naslednje plošče," je dejala Dulce, katero si številni oboževalci želijo videti v telenovelah.

Dulce zelo dobro ve kakšno sporočilo hoče dati svojim oboževalcem, zaradi česar strogo zavrača , da bi v bližnji prihodnosti pozirala za kakšno revijo za moške.

"Ne, trenutno tega ni v mojem načrtu, takšne ponudbe me ne zanimajo. Moje delo gre v povsem nasprotno smer, saj mi sledi veliko majhnih otrok in najstnikov, zaradi česar jim želim biti vzor in jim predati čim bolj pozitivna sporočila," je zaključila pevka.