torek, 7. julij 2015

Dulce Maria ne bo sodelovala na ponovnem srečanju skupine Jeans


Pevka Dulce Maria je zanikala govorice, da se bo pridružila dekletom iz skupine Jeans na njihovem ponovnem snidenju na glasbenih odrih. Vendar pa Dulce ne izgublja upanja in si želi, da bi v bližnji prihodnosti z njimi tudi sodelovala, v glasbenem smislu seveda.

"To je zelo dobra novica, sem zelo vesela. K vrnitvi v skupino so me povabile že povsem na začetku in z velikim veseljem bi se jim pridružila, toda imam svoje obveznosti, zaradi česar se nikakor ne bi mogla popolnoma posvetiti njihovemu delu. Vem, da bodo na glasbenih odrih neverjetne in vsem skupaj pošiljam pozdrave," je pevka dejala v intervjuju za Mezcalent. "Tudi sama sem trenutno na sredi turneje, imam pa še kup drugih obveznosti, zaradi česar na žalost nimam časa še za kakšno dodatno obveznost. Verjamem, da bo njihova vrnitev uspešna, saj nas je veliko takšnih, ki jih že nestrpno pričakujemo. Upam, da se jim bom ob kakšni priložnosti lahko pridružila na odru, drugače pa bom brez dvoma obiskala kakšnega izmed njihovih koncertov."

Pevki njen zapolnjen urnik ni dovolil, da bi se pridružila skupini, zato je zanikala govorice, da se jim ni pridružila, ker bi ji bili ponudili preveč nizko plačilo. "Predlog je do mene prišel na začetku letošnjega leta, vendar pa sem sama na sredini turneje. Kmalu grem v Španijo, obiskala sem Argentino, Čile in Brazilijo. Enostavno nisem imela časa, da bi se posvetila še temu. Vem, da jih bo publika lepo sprejela, prav vsaka izmed njih pa je videti prečudovito."

Vir: People