petek, 3. julij 2015

Dulce Maria o vzoru, ki ga pevka Belinda daje svojim oboževalcem


Na črni preprogi nagrad Premios GQ Cosmetica Masculina, je Dulce Maria opravila nekaj intervjujev, med drugim tudi za oddajo Ventaneando, kjer je spregovorila o škandalu, ki trenutno obkroža pevko Belindo. Pred kratkim so v javnost prišli posnetki, na katerih Belinda svojim oboževalcem deli alkohol.

"Ker si slavna osebnost, ne pomeni, da moraš biti drugim za vzor. Nekateri ljudje se podajo v igralske ali glasbene vode, ker jim je to všeč, ne ker bi želeli nekomu postati vzor. V mojem primeru poskušam dati čim boljše sporočilo ljudem, ki mi sledijo. Mislim, da nihče izmed nas ni primeren, da bi bili vzorniki nekomu, vendar pa je veliko ljudi, ki so mnenja, da je vse kar počneš, ker si pač slaven, tudi prav. Svojim oboževalcem vedno poskušam dati pozitivna sporočila upanja, vere, ljubezni. Meni osebno to veliko pomeni in se počutim precej odgovorno, zato poskušam paziti kaj počnem," je dejala.

Ko so jo novinarji povprašali ali bi tudi sama oboževalcem dala alkohol, se je Dulce pošalila: "Ne, pravzaprav so oni tisti, ki meni dajejo alkoholne pijače (smeh). Resnično. Ko obiščem Čile, Argentino, Brazilijo, Kolumbijo, Španijo ... vedno mi podarijo steklenice vina ali pa kakšne druge alkoholne pijače, ki je tipična za njihovo državo."