četrtek, 30. julij 2015

Dulce Maria zadovoljna z uspehi plošče Sin Fronteras


Pevka je v enem izmed intervjujev dejala, da pripravlja zaključek turneje, s katero je promovirala ploščo Sin Fronteras in je izšla že pred več kot letom dni. V pogovoru z novinarji je pevka dejala: "Plošča je izšla že pred dobrim letom in pol. Zelo sem zadovoljna, saj sem v zadnjih dvanajstih mesecih s turnejo obiskala Brazilijo, Argentino, Čile, Španijo, prav tako sem imela nekaj manjših koncertov v Mehiki. Trenutno pripravljam zaključek turneje, vendar še ne vem kje točno bo to potekalo."

Na vprašanje ali bo na zaključek turneje povabila tudi svoje prijatelje, je pevka seveda pritrdila. "Hvaležna sem vsem, ki so se udeležili mojih koncertov. V Čilu na primer sem kot solistka nastopila prvič in to kar osem let po razhodu skupine RBD."

Dulce priznava, da se bo sedaj, po večmesečnem delu v tujini, kjer ima ogromno število oboževalcev, posvetila iskanju novih pesmi ter pisanju besedil za novo ploščo. Glede drugih projektov je dodala, da je prejela kar nekaj ponudb za vloge v filmih. Prepričana je, da se pri svojih skoraj 30. letih še vedno uči novih stvari: "Sem v ravno pravšnjih letih, imam izkušnje in se zelo dobro zavedam kako stvari potekajo. Živim skladno s svojo starostjo."